welk boek ben je nu aan het lezen?
-
- Contacteer:
Lezen, voordat ik ook maar iets over het boek ga zeggen..Oorspronkelijk gepost door Majorcawat moe je met die rommel?Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2eOorspronkelijk gepost door Majorca
Dan gaat Heggers boek wel in de prullenbak ja.
Ho ho, ik geef er nog geld voor Barry!!!!!
[Aangepast op 27/7/04 door Majorca]
:%
De Jericho-sanctie
van Oliver North ( uitgeverij KOK)
als je van spannende boeken over de Midden-Oosten problematiek houd mag je deze NIET MISSEN
van Oliver North ( uitgeverij KOK)
als je van spannende boeken over de Midden-Oosten problematiek houd mag je deze NIET MISSEN
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Volwassenen wel? Veenhof?Oorspronkelijk gepost door Majorca
Iets anders is kinderboeken. Die moeten toch wel pedagogisch verantwoord zijn. Die hebben nog niet voldoende onderscheidingsvermogen. En dáár ging
mijn andere topic over!
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
-
-
De voorpublicatie van dit boek riep bij mij veel herkenning op. Maar als jij zulke dingen niet weten wil...Oorspronkelijk gepost door Majorca
"Vader ik klaag u aan" is niet de moeite waard.
tip: Bespaar je tijd en kies er een ander boek voor in de plaats.
Jouw reactie doet me denken aan de officiële reactie van de Russen op "De Goelach Archipel"van Solsjenytsin. (Sorry voor de spelling). Kritische noten moet je niet lezen, je moet je leidslieden blindelings volgen.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
welnee, zo is het heel niet. KvZ heb ik verslonden, ook al ben ik het niet met hem eens.Oorspronkelijk gepost door UnionistDe voorpublicatie van dit boek riep bij mij veel herkenning op. Maar als jij zulke dingen niet weten wil...Oorspronkelijk gepost door Majorca
"Vader ik klaag u aan" is niet de moeite waard.
tip: Bespaar je tijd en kies er een ander boek voor in de plaats.
Jouw reactie doet me denken aan de officiële reactie van de Russen op "De Goelach Archipel"van Solsjenytsin. (Sorry voor de spelling). Kritische noten moet je niet lezen, je moet je leidslieden blindelings volgen.
Nee, Hegger is een ander verhaal. Hij is echt gewoon niet op de hoogte. En hij gaat veel te hard te keer. ('t lijkt OSW wel...)