Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Van die feuilleton in het reformatorisch Dagblad!
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
- MarthaMartha
omdat ie zo erg is?vogeltje schreef:Van die feuilleton in het reformatorisch Dagblad!
of omdat ie zo mooi is (en je dus elke keer maar een stukkie hebt)?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik ben gewoon heel benieuwd hoe het afloopt. ( die voor volwassenen)MarthaMartha schreef:omdat ie zo erg is?vogeltje schreef:Van die feuilleton in het reformatorisch Dagblad!
of omdat ie zo mooi is (en je dus elke keer maar een stukkie hebt)?
Ik kan niet tegen feuilletons. Zelfs niet tegen feuilletons van twee delen (ofwel: je begint vandaag in het boek en leest het morgen uit). Vandaar dat het weleens laat wordt. 

Dat het weer bedtijd is, en ik graag nog een boel zou willen doen:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Dat het weer bedtijd is, en ik graag nog een boel zou willen doen:)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
alweer gehoorgangontsteking.... t houd niet op. 

Sterkte meid! Echt niet leuk...Lassie schreef:alweer gehoorgangontsteking.... t houd niet op.
- JolandaOudshoorn
vervelend! Heel veel sterkteLassie schreef:alweer gehoorgangontsteking.... t houd niet op.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie schreef:alweer gehoorgangontsteking.... t houd niet op.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
van een laptop met bijgeluid. Al een half jaar doet ie niet wat ik wil, ratelt veel en hard. Meestal was het hele harde ratelgeluid weer weg als ik de laptop even uit had gedaan. Maar nu helpt dat niet meer. Laptop ratelt de hele tijd door. niks helpt meer. Ik snap er niks meer van. 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
ziekte tijdens de vakantie en zonder auto zitten..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jij nu ziek? Steken jullie elkaar aan?henriët schreef:ziekte tijdens de vakantie en zonder auto zitten..![]()
Als jij nu eens een fruitmand regelt en hem ga bezorgen...daar knappen ze vast van opGijs83 schreef:Jij nu ziek? Steken jullie elkaar aan?henriët schreef:ziekte tijdens de vakantie en zonder auto zitten..![]()

Ik doe wel mee als sponsor

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!