Paul Maier

Brt

Bericht door Brt »

Alle drie gelezen. Echt superboeken. Hij heeft nu weer een n ieuwe geschreven. weet even de titel niet meer
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Brt
Alle drie gelezen. Echt superboeken. Hij heeft nu weer een n ieuwe geschreven. weet even de titel niet meer
bedoel je: Operatie wederkomst denk ik
Bertonius

Bericht door Bertonius »

Vrienden,

Ik heb de boeken "Het Ramadocument", "Operatie Wederkomst" en "Pontius Pilatus" gelezen. Ik vind deze boeken echt lezenswaardig. Vooral als in het boek onder het lezen de werkelijkheid op je aankomt.

Voorbeeld: In de Bijbel staat dat Jezus waarschuwt voor valse Christussen. In "Operatie Wederkomst" krijg je hier echt een goed beeld van.

Gr.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23861
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Ramadocument heeft een lelijk los eindje. Nu hoeft een boek natuurlijk niet 'af te lopen', maar het Rama-document bleek wereldwijd een behoorlijke impact te hebben. Dat is logisch. Als uiteindelijk de waarheid op tafel komt hoe wordt dat dan wereldwijd weer rechtgezet?

'De brand' is mooi. Er wordt gesteld dat alles historisch is. Is dat waar te maken?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Bertonius

Bericht door Bertonius »

Beste refo,

Neemt niet weg (ondanks somige kritiekpunten) dat de boodschap in het Rama-document heel goed over komt. "Operatie wederkomst" is een lectuur van de eertse orde. AANRADER!!! Die P. Maier kan echt super schrijven.
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Ik vind zijn boeken heel spannend en vol fantasie. Vooral Operatie Wederkomst heb ik met verbazing zitten lezen!
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Plaats reactie