Welke van de twee kies je? (spelletje) [1]
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
picto's omdat die gemakkelijker te begrijpen zijn.
weggaan of thuisblijven op koninginnedag
weggaan of thuisblijven op koninginnedag
Laatst gewijzigd door vogeltje op 30 apr 2010, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
't Loopt weer uit de hand hè, de keuzes worden veelal niet meer gemotiveerd.
Dat ondermijnt het spelletje, en geeft geen gelegenheid tot een eventuele discussie waartoe dit forum in het leven is geroepen.

Dat ondermijnt het spelletje, en geeft geen gelegenheid tot een eventuele discussie waartoe dit forum in het leven is geroepen.
Maar als je hier over de motivatie gaat discussieren ben je weer off-topic omdat je geen tweetal stelt.
Weggaan met koninginnedag.
Omdat er vaak veel te doen is in het dorp. Zijn het niet de activiteiten dan wel de ontmoetingen en kletspraatjes op straat.
vuurwerk of geen vuurwerk?
Weggaan met koninginnedag.
Omdat er vaak veel te doen is in het dorp. Zijn het niet de activiteiten dan wel de ontmoetingen en kletspraatjes op straat.
vuurwerk of geen vuurwerk?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wel vuurwerk, omdat het vaak best kunstig is, ook al ga ik zelf niet altijd kijken.fluitje schreef:vuurwerk of geen vuurwerk?
EKG of NEH?
~~Soli Deo Gloria~~
Sorry, daar heb ik geen verstand vanHendrikus schreef:Wel vuurwerk, omdat het vaak best kunstig is, ook al ga ik zelf niet altijd kijken.fluitje schreef:vuurwerk of geen vuurwerk?
EKG of NEH?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik ook niet.... Gelukkig dat ik de enige niet ben...Orchidee schreef:Sorry, daar heb ik geen verstand vanHendrikus schreef:Wel vuurwerk, omdat het vaak best kunstig is, ook al ga ik zelf niet altijd kijken.fluitje schreef:vuurwerk of geen vuurwerk?
EKG of NEH?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Daar moet je zeker "ICT-er" voor zijn-DIA- schreef:Ik ook niet.... Gelukkig dat ik de enige niet ben...Orchidee schreef:Sorry, daar heb ik geen verstand vanHendrikus schreef:Wel vuurwerk, omdat het vaak best kunstig is, ook al ga ik zelf niet altijd kijken.fluitje schreef:vuurwerk of geen vuurwerk?
EKG of NEH?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Sorry, was niet zo handig van me om met afkortingen te smijten.Orchidee schreef:Daar moet je zeker "ICT-er" voor zijn-DIA- schreef:Ik ook niet.... Gelukkig dat ik de enige niet ben...Orchidee schreef:Sorry, daar heb ik geen verstand vanHendrikus schreef: Wel vuurwerk, omdat het vaak best kunstig is, ook al ga ik zelf niet altijd kijken.
EKG of NEH?
Het ging om het Evangelisches Kirchengesangbuch tegenover de New English Hymnal.
~~Soli Deo Gloria~~
En hier heb ik ook weer geen verstand van. Laat ik maar voor het Engelse gaan.Hendrikus schreef: Sorry, was niet zo handig van me om met afkortingen te smijten.
Het ging om het Evangelisches Kirchengesangbuch tegenover de New English Hymnal.
Engelse hymns vind ik over het algemeen wel mooi
Kanaries of zebravinken?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
-
De kanarie, omdat die veel mooier zingt.
De oude Psalmberijming (1773) of de Nieuwe (1967)?
1773commentator schreef:De kanarie, omdat die veel mooier zingt.
RO of RD
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
RD...RO heb ik niet veel mee-DIA- schreef:1773commentator schreef:De kanarie, omdat die veel mooier zingt.
RO of RD

2/3 delig pak of combinatie?
1 delig pak het wordt weer zomerOrchidee schreef:RD...RO heb ik niet veel mee-DIA- schreef:1773commentator schreef:De kanarie, omdat die veel mooier zingt.
RO of RD![]()
2/3 delig pak of combinatie?

meivakantie of herfstvakantie ?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
meivakantiehuisman schreef:1 delig pak het wordt weer zomerOrchidee schreef:RD...RO heb ik niet veel mee-DIA- schreef:1773commentator schreef:De kanarie, omdat die veel mooier zingt.
RO of RD![]()
2/3 delig pak of combinatie?![]()
meivakantie of herfstvakantie ?
alles in bloei!!
(helaas regent t nu)
met regen uitgaan of thuis met de kinderen knutselen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Met regen uitgaan
Met zon in de tuin met een boekje of de natuur in
Met zon in de tuin met een boekje of de natuur in
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.