Pluk van de Petteflat

Unionist

Pluk van de Petteflat

Bericht door Unionist »

Wie geniet niet van dit boek? Je kunt nu hier het hele hoorspel downloaden in mp3!!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Leukkkkkkk
Wouter

Bericht door Wouter »

hoe lang duurt dat downloaden wel niet?

5 kb per seconde?
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

soooooooooo, dat is idd een beetje langzaam.

Maar goed, wel een gave link Uni
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Wouter

Bericht door Wouter »

inderdaad, misschien dat het vanavond laat wel meevalt.
takkie

Bericht door takkie »

supergaaf boek!!!!!, ken je ook het nieuwe boek, Pluk redt de dieren? Dat is ook echt genieten.
Wouter

Bericht door Wouter »

Oorspronkelijk gepost door takkie
supergaaf boek!!!!!, ken je ook het nieuwe boek, Pluk redt de dieren? Dat is ook echt genieten.
ik ken het nog niet. ik ben wel benieuwd. Ik zal binnenkort wel eens rondneuzen op de kleuterafdeling op school
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Oooh Pluk.. das zo'n tof boek!!! Pluk redt de dieren hebben we hier ook thuis!!

Is echt schitterend!!
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Wouter
ik ken het nog niet. ik ben wel benieuwd. Ik zal binnenkort wel eens rondneuzen op de kleuterafdeling op school
staan daar dan gelijk de nieuwste boeken? toffe school zeg, bij ons staan alleen boeken van voor de oorlog (dit is lichtelijk overdreven):D
Wouter

Bericht door Wouter »

Oorspronkelijk gepost door Wouter
staan daar dan gelijk de nieuwste boeken? toffe school zeg, bij ons staan alleen boeken van voor de oorlog (dit is lichtelijk overdreven):D
Niet gelijk de nieuwste boeken, toch willen we graag uptodate blijven. ik mag daar 'een beetje over mee denken' als leescoördinator. Erg leuk!
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

He, als jullie allemaal ff kappen met downloaden, dan gaat het bij mij wat sneller! :D
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Wouter

Bericht door Wouter »

Ik blijf volharden, helaas voor je
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Pim
He, als jullie allemaal ff kappen met downloaden, dan gaat het bij mij wat sneller! :D
Bij de laatste beginnen, Pim, daar is de rest nog niet!
nicname

Bericht door nicname »

Gaaf Unionist. Ik vond pas ook kleurplaten van Pluk van de Petteflet op internet. Heb ze zelf toen in mijn documenten gezet, maar nu kan ik ze niet meer vinden op de link. Het lijkt of ze eraf zijn. Misschien zat er copyright op....

Wie interesse heeft zegt het maar, dan mail ik ze. Kunnen de kids kleuren onder het luisteren ;). Wat een rust wordt dat zeg!
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Gaaf Unionist. Ik vond pas ook kleurplaten van Pluk van de Petteflet op internet. Heb ze zelf toen in mijn documenten gezet, maar nu kan ik ze niet meer vinden op de link. Het lijkt of ze eraf zijn. Misschien zat er copyright op....

Wie interesse heeft zegt het maar, dan mail ik ze. Kunnen de kids kleuren onder het luisteren ;). Wat een rust wordt dat zeg!
die kids van jullie zijn toch altijd rustig:stu
Plaats reactie