Pluk van de Petteflat
Pluk van de Petteflat
Wie geniet niet van dit boek? Je kunt nu hier het hele hoorspel downloaden in mp3!!
staan daar dan gelijk de nieuwste boeken? toffe school zeg, bij ons staan alleen boeken van voor de oorlog (dit is lichtelijk overdreven):DOorspronkelijk gepost door Wouterik ken het nog niet. ik ben wel benieuwd. Ik zal binnenkort wel eens rondneuzen op de kleuterafdeling op schoolOorspronkelijk gepost door takkie
supergaaf boek!!!!!, ken je ook het nieuwe boek, Pluk redt de dieren? Dat is ook echt genieten.
Niet gelijk de nieuwste boeken, toch willen we graag uptodate blijven. ik mag daar 'een beetje over mee denken' als leescoördinator. Erg leuk!Oorspronkelijk gepost door takkiestaan daar dan gelijk de nieuwste boeken? toffe school zeg, bij ons staan alleen boeken van voor de oorlog (dit is lichtelijk overdreven):DOorspronkelijk gepost door Wouterik ken het nog niet. ik ben wel benieuwd. Ik zal binnenkort wel eens rondneuzen op de kleuterafdeling op schoolOorspronkelijk gepost door takkie
supergaaf boek!!!!!, ken je ook het nieuwe boek, Pluk redt de dieren? Dat is ook echt genieten.
Gaaf Unionist. Ik vond pas ook kleurplaten van Pluk van de Petteflet op internet. Heb ze zelf toen in mijn documenten gezet, maar nu kan ik ze niet meer vinden op de link. Het lijkt of ze eraf zijn. Misschien zat er copyright op....
Wie interesse heeft zegt het maar, dan mail ik ze. Kunnen de kids kleuren onder het luisteren
. Wat een rust wordt dat zeg!
Wie interesse heeft zegt het maar, dan mail ik ze. Kunnen de kids kleuren onder het luisteren

die kids van jullie zijn toch altijd rustig:stuOorspronkelijk gepost door nicname
Gaaf Unionist. Ik vond pas ook kleurplaten van Pluk van de Petteflet op internet. Heb ze zelf toen in mijn documenten gezet, maar nu kan ik ze niet meer vinden op de link. Het lijkt of ze eraf zijn. Misschien zat er copyright op....
Wie interesse heeft zegt het maar, dan mail ik ze. Kunnen de kids kleuren onder het luisteren. Wat een rust wordt dat zeg!