Joanne en Marnix gaan trouwen

jvdg

Re: Joanne en Marnix gaan trouwen

Bericht door jvdg »

Dat is niet zo Mar nix.
Ik heb geen enkel verstand van trouwjurken (weet wel wat ze (kunnen) kosten :) ), maar deze vind ik wel heel apart en fraai. :super
Marnix

Bericht door Marnix »

Vond ik ook... en de jurk schijnt ook nog reformatorisch verantwoord te zijn :D

wij zijn niet zo van de standaard-dingen... zo hadden we bijvoorbeeld ook een hartige bruidstaart als lunch :D

En hele niet-standaard trouwringen enzo :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:wij zijn niet zo van de standaard-dingen... zo hadden we bijvoorbeeld ook een hartige bruidstaart als lunch :D
wat een idee!
Marnix schreef:En hele niet-standaard trouwringen enzo :)
foto!!!!!!!!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marnix

Bericht door Marnix »

hm, niet online te vinden... dus dan moet ik die een keer zelf maken. Ga het proberen. Ze komen uit dit atelier, heb je alvast een impressie van de stijl:

http://www.hetjuweelatelier.be/index.php/trouwringen
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:hm, niet online te vinden... dus dan moet ik die een keer zelf maken. Ga het proberen. Ze komen uit dit atelier, heb je alvast een impressie van de stijl:

http://www.hetjuweelatelier.be/index.php/trouwringen
wow! Nu je het zegt... volgens mij heb je daar al eens een plaatje van op rf gezet... ?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marnix

Bericht door Marnix »

zou goed kunnen, ik weet het niet zeker, maar best kans op :)

klopt en toen heb ik gezegd dat het niet helemaal mijn stijl is en dat mocht gelukkig van Marnix... :huhu
Plaats reactie