Kleine ergernissen [1]

JolandaOudshoorn

Re: Kleine ergernissen

Bericht door JolandaOudshoorn »

Barmhartigheid schreef:
caprice schreef:
jvdg schreef:Caprice, ik zal je aanklagen bij de PvdD. :mad
Ga je gang. Als eens nagedacht hoe een ongedierteverdelger in zijn werk gaat? Ik heb ze zelfs nog kippenvoer gegeven voordat te drinken kregen.
:nonnon

Caprice... :cry
en zie daar, de eerste echtelijke ruzie die op dit forum geschied :wiz
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Barmhartigheid

Bericht door Barmhartigheid »

JolandaOudshoorn schreef:
Barmhartigheid schreef:
caprice schreef:
Ga je gang. Als eens nagedacht hoe een ongedierteverdelger in zijn werk gaat? Ik heb ze zelfs nog kippenvoer gegeven voordat te drinken kregen.
:nonnon

Caprice... :cry
en zie daar, de eerste echtelijke ruzie die op dit forum geschied :wiz
Mwah... Ruzie
De eerste ' muizenissen' bedoel je :huhu
caprice

Bericht door caprice »

refo schreef:
caprice schreef:
De rechtvaardige kent het leven van zijn beest; maar de barmhartigheden der goddelozen zijn wreed.
Dat blijkt maar weer.
Precies. Je moet er toch niet aan denken dat je kippen ziek worden door dat ongedierte wat die muizen meebrengen, als ze vrolijk door het kippenvoer heen struinen, nadat ze de zak kapot geknaagd hebben.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Lassie

Bericht door Lassie »

Mensen van Nuon die aan de deur komen.... en gewoon niet willen luisteren. ;(
PvS
Inactief

Bericht door PvS »

caprice schreef:
refo schreef:
caprice schreef:
De rechtvaardige kent het leven van zijn beest; maar de barmhartigheden der goddelozen zijn wreed.
Dat blijkt maar weer.
Precies. Je moet er toch niet aan denken dat je kippen ziek worden door dat ongedierte wat die muizen meebrengen, als ze vrolijk door het kippenvoer heen struinen, nadat ze de zak kapot geknaagd hebben.
Je had ze ook aan de kippen kunnen geven, caprice.
Onze kippen hebben wel muizen opgevreten...
'k Wist niet wat 'k zag.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:Mensen van Nuon die aan de deur komen.... en gewoon niet willen luisteren. ;(
Vervelend is dat...
Zoals je, jezelf kunt inschrijven bij het "bel me niet register", moeten ze bij colporteurs ook zoiets uitvinden...
Doordat steeds meer mensen zich registreren, bij het "bel me niet register" krijgen we steeds vaker "last" van colporteurs...
Verleden week is het ook bij RADAR behandeld...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Klopt, en wij hebben ook een sticker op de deur gehad. Maar omdat wij ook een bepaalde krant via de deur kopen kwam die verkoper ook niet meer (en bijv. mensen die kaarten/lote of iets dergelijks verkopen) dus hebben wij de sticker van de deur gehaald.

Maar in de tijd van die sticker kwamen ze ook gewoon aan de deur..... (vooral vervelend als je vanuit huis werkt).

Vandaag liep die gast van Nuon kwaad weg... :haha
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Lassie schreef:Mensen van Nuon die aan de deur komen.... en gewoon niet willen luisteren. ;(
Wat het niet van Greenchoice? Die schermen met de naam van Nuon, maar daar zijn ze niet van... :nonnon
refo

Bericht door refo »

Mister schreef:
Wat het niet van Greenchoice? Die schermen met de naam van Nuon, maar daar zijn ze niet van... :nonnon
Ze maggen niet meer bellen.....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
jvdg

Bericht door jvdg »

Al maanden geleden heb ik me bij het 'belmenietregister' aangemeld, maar het helpt niet.

Vanavond wilde iemand me miljonair maken.
Na hem van mijn vermogen in kennis te hebben gesteld, te weten 12 miljoen, antwoordde hij serieus dat het dan 13 miljoen kan worden. :bobo :yahoo :yahoo

(Dit valt overigens onder de grote ergernissen)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

refo schreef:
Mister schreef:
Daarom komen ze nu zoveel aan de deur leuren :bobo
Van de week nog...6 kaarten voor 5 euro :jongle , ze waren nog lelijk ook :hum
Het geld zou naar allerlei goede doelen gaan, maar voor mij geen 1 bekende ::sors
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

jvdg schreef:Al maanden geleden heb ik me bij het 'belmenietregister' aangemeld, maar het helpt niet.

Na hem van mijn vermogen in kennis te hebben gesteld, te weten 12 miljoen, antwoordde hij serieus dat het dan 13 miljoen kan worden. :bobo :yahoo :yahoo

Hmm, laatst had ik beller aan de lijn die zich zorgen maakt over mijn vermeende pensioengat.
Toen ik wel belangstelling had, werd hij helemaal enthousiast... :huhu
Mijn voorwaarde was wel dat ik zijn privénummer kreeg, zodat ik hem de volgende dag lastig mocht vallen als hij lekker aan zijn balletje gehakt zat...
Toen hoefde het ineens niet meer... :haha :haha
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Mister schreef:
jvdg schreef:Al maanden geleden heb ik me bij het 'belmenietregister' aangemeld, maar het helpt niet.

Hmm, laatst had ik beller aan de lijn die zich zorgen maakt over mijn vermeende pensioengat.
Toen ik wel belangstelling had, werd hij helemaal enthousiast... :huhu
Mijn voorwaarde was wel dat ik zijn privénummer kreeg, zodat ik hem de volgende dag lastig mocht vallen als hij lekker aan zijn balletje gehakt zat...
Toen hoefde het ineens niet meer... :haha :haha
:haha :haha :haha :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
*girly*

Bericht door *girly* »

Voor de vorm: mijn ergernis is: van die irritante bellers!

Laatst was er ook 1 of ander type dat m'n vader wou spreken...Prima joh..ik zou even kijken of 'ie er was, ik hou de hoorn in m'n hand, en roep: Pap! Telefoon voor je! Eén of andere instelling! Ben je dan ook thuis?
Toen ik vervolgens tegen dat type zei dat m'n vader niet thuis was, gooide hij boos de hoorn erop...Tja het was een beetje kinderachtig, maar hun gedrag is af en toe ook behooooorlijk kinderachtig! ;) ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
BJD

Bericht door BJD »

Orchidee schreef:
refo schreef:
Mister schreef:
Daarom komen ze nu zoveel aan de deur leuren :bobo
Van de week nog...6 kaarten voor 5 euro :jongle , ze waren nog lelijk ook :hum
Het geld zou naar allerlei goede doelen gaan, maar voor mij geen 1 bekende ::sors
en daarbij.. die lui verdienen gewoon een loon per verkocht pakje kaarten. Verkoopt beter als je er een goed doel aan koppelt..

Zeker met kaartenverkopers is een beetje doorvragen wel aardig :)
Gesloten