Boeken een onderdeel van ons dagelijks leven

Objection

Bericht door Objection »

Oorspronkelijk gepost door klarenbekers
Op het moment lees ik:Vader,ik klaag u aan. van Ds Hegger.
Kijk eens op http://www.eenheid.org/

Kan je hem vragen stellen

[Aangepast op 29/5/04 door Objection]
takkie

Bericht door takkie »

op het moment ben ik bezig in "alles uit Hem"over de orde des heils, van ds.Vreugdenhil.
nientje

Bericht door nientje »

ik ben op dit moment het boek van Damaris Kofmehl aan het lezen, het verbroken leven van een nachtclubdanseres! prachtig boek. waargebeurd!
Wouter

Bericht door Wouter »

ik lees nu het boek:

"De brief aan de koning" van Tonke Dragt.

Dit boek heeft vorige week de 'Griffel der griffels' gekregen op het kinderboekenbal.

Ik had het nl. nog nooit gelezen en zo werd ik aangemoedigd om het boek te kopen.
mayflower

Bericht door mayflower »

Op dit moment ben ik aan het lezen:

* Het bijbelboek Jeremiah (persoonlijke devotie)
* Het bijbelboek Numrie (samen met mijn vrouw)
* The ruling elder - Samuel Miller
* Institutes of Elenctic theology - Francis Turritan (het beste systematishe theologish boek wat ik tot nu toe heb gelezen)
* The piety of John Witherspoon - Gordon Tait.
* The works of John Witherspoon (4 volumes, natuurlijk niet alles, maar bepaalde preken, zeer de moeite waard, op en top calvinisme van een scottse Theoloog, uit 18e eeuw, die uiteindelijk een bekende leraar is geworden in the U.S op Princeton University)
Harry

Bericht door Harry »

Oorspronkelijk gepost door mayflower
Op dit moment ben ik aan het lezen:

* Het bijbelboek Jeremiah (persoonlijke devotie)
* Het bijbelboek Numrie (samen met mijn vrouw)
* The ruling elder - Samuel Miller
* Institutes of Elenctic theology - Francis Turritan (het beste systematishe theologish boek wat ik tot nu toe heb gelezen)
* The piety of John Witherspoon - Gordon Tait.
* The works of John Witherspoon (4 volumes, natuurlijk niet alles, maar bepaalde preken, zeer de moeite waard, op en top calvinisme van een scottse Theoloog, uit 18e eeuw, die uiteindelijk een bekende leraar is geworden in the U.S op Princeton University)
Taaie stuff....!:sleep:
myster

Bericht door myster »

Oorspronkelijk gepost door Jongere
Oorspronkelijk gepost door klarenbekers
Op het moment lees ik:Vader,ik klaag u aan. van Ds Hegger.
mooi boek? en welkom trouwens!

Ik ben zelf bezig in 'De Jury' van John Grisham. Ik weet niet of er hier meer mensen zijn die dit boek kennen of andere boeken van Grisham. Ze zijn goed geschreven; interessant en leerzaam, maar de moraal van dit boek is wel erg bedenkelijk.

[Aangepast op 20/5/04 door Jongere]
Ik heb ook verschillende boeken van John Grisham gelezen en twee verfilmingen gezien. Het is idd niet echt christelijke lectuur te noemen, maar ze lezen zo lekker weg.
groter dan de Helper is de nood toch niet....
Plaats reactie