Wie Marnix en Joanne alsnog wil feliciteren mag dat via pb of via het adres op de kaart doen.
Elke keer van die nare opmerkingen tussendoor, richting mede-rf ers is niet bevorderlijk voor de goede sfeer.
Daarom

Aanvang: 19:00 uur.Marnix schreef:Voor wie het te ver vindt, je kan via koepelkerk-arnhem.nl live meeluisteren
Ik zet mijn adres niet op een vrij toegankelijk forum.... Mocht iemand mijn nieuwe adres willen, je kan mij PB'en of als het een verrassing moet blijven, Helma heeft mijn adres inmiddels al en mag dat geven aan wie daar om vragenhelma schreef:Misschien handig om weer te openen voor evt felicitaties
(en een adres bij de hand te hebben voor een kaartje)
Ik sluit me daarbij aan: van harte gefeliciteerd.freek schreef:Marnix (en Joanne natuurlijk), gefeliciteerd met je huwelijksdag!
vertel meer!!!monique schreef:heeej marnix en joanne
gefeliciteerd met jullie huwelijk
grappig mn vriend heet ook marnix maar het duurt niet lang meer voordatk kga trouwen
Heb ik gedaan ja, helaas kon ik het niet zo goed verstaan.BJD schreef:http://kerkdienstgemist.nl/stations/125 ... rnhem-GKV-
nu live mee te luisteren
nee, naar Portugal. Maar dat gaat ook niet lukken.parsifal schreef:Gefeliciteerd,
ik hoop niet dat je huwelijksreis naar IJsland gaat.
Kan iemand mij het adres van Joanne en Marnix pben?
Ach, dat is balen!! En de auto?? Hopenlijk was het gisteren wel een mooie dagMarnix schreef:nee, naar Portugal. Maar dat gaat ook niet lukken.parsifal schreef:Gefeliciteerd,
ik hoop niet dat je huwelijksreis naar IJsland gaat.
Kan iemand mij het adres van Joanne en Marnix pben?