Ik zou ze aan de poes van de buurvrouw geven. Een heel natuurlijke oplossing. Opvoeden in een doosje ofzo is vaak alleen maar een langzame dood.caprice schreef:Ik heb 4 jonge muizen gevangen. Iemand tips wat ik er mee kan doen?
Kleine ergernissen [1]
Re: Kleine ergernissen
Ander schreef:Ik zou ze aan de poes van de buurvrouw geven. Een heel natuurlijke oplossing. Opvoeden in een doosje ofzo is vaak alleen maar een langzame dood.caprice schreef:Ik heb 4 jonge muizen gevangen. Iemand tips wat ik er mee kan doen?

Jawel, maar de buren hebben alleen maar honden.
Misschien worden het gestampte muisjes.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- Barmhartigheid
caprice schreef:Jawel, maar de buren hebben alleen maar honden.![]()

Hoe lang zitten ze nu al in dat HAK-potje?
Al zouden de buren een poes hebben ben je veel te lief om ze daaraan te voeren

Gewoon even naar het bos rijden en ze daar loslaten. Heb je gelijk een mooi ritje door de natuur met deze avondzon!

- Oude-Waarheid
caprice schreef:Jawel, maar de buren hebben alleen maar honden.![]()

...... euh, met die diesel een mooi ritje, staat dat niet haaks op 'natuur'?Barmhartigheid schreef:caprice schreef:Jawel, maar de buren hebben alleen maar honden.![]()
![]()
Gewoon even naar het bos rijden en ze daar loslaten. Heb je gelijk een mooi ritje door de natuur met deze avondzon!
zitten jullie bij elkaar? ik probeer me even een voorstelling te maken van jullie conversatie 

Auto schreef:...... euh, met die diesel een mooi ritje, staat dat niet haaks op 'natuur'?Barmhartigheid schreef:caprice schreef:Jawel, maar de buren hebben alleen maar honden.![]()
![]()
Hmm, dieselpowerrrrrrrrrrrrr

- Barmhartigheid
Nee helaas, ik ben aan het werk. Vandaar de conversatie via RF!helma schreef:zitten jullie bij elkaar? ik probeer me even een voorstelling te maken van jullie conversatie

Maar Caprice heeft vanmorgen met alle voorzichtigheid vier babymuisjes gevangen.
En zou wel een goede oplossing voor ze zoeken

Maar toen hij zei dat ze er best wel schattig uitzagen dacht ik....

Maar ja, dood maken is gewoon zielig. Loslaten in het bos is een goede optie toch?!
Maak je geen zorgen. Ik heb ze al in een put gegooid aan de straat. Het probleem is dus verholpen. 

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Oh, gezellig !! (wij zitten soms naast elkaar; elk achter een pc, maar mijn echtgenoot heeft niets met Refoforum; dus converseren we toch maar mondelingBarmhartigheid schreef:Nee helaas, ik ben aan het werk. Vandaar de conversatie via RF!helma schreef:zitten jullie bij elkaar? ik probeer me even een voorstelling te maken van jullie conversatie![]()
Maar Caprice heeft vanmorgen met alle voorzichtigheid vier babymuisjes gevangen.
En zou wel een goede oplossing voor ze zoeken![]()
Maar toen hij zei dat ze er best wel schattig uitzagen dacht ik....Nog even en we hebben onze volgende vier huisdieren...
Maar ja, dood maken is gewoon zielig. Loslaten in het bos is een goede optie toch?!

prima idee dat bos

Ik heb geen zin om die diesel nog aan te slingeren.Barmhartigheid schreef:Loslaten in het bos is een goede optie toch?!
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- MarthaMartha
ik ben benieuwd hoe het is afgelopen.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ze zitten in de put....
- MarthaMartha
misschien kunnen ze het boek "otje" lezen om aan ideeen te komen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!