of van een andere schrijver('k weet even de naam niet meer van de schrijver) het boek heet "De mantel" en boeken van Bodie en Brock Thoene. (niét alle series hoor). nou en zo zijn er nog wel een paar op te noemen.

Er is niets mis met het Lelietheater, ik denk dat Admin het boek van A.H. (Niet Albert Hein) bedoelt. Het Lelietheater vloog/vliegt juist als een warm broodje over de toonbanken. Echt een aanrader! Zeker ook voor een geschiedenisstudentje (als je in China bent geïnteresseert...)Origineel geplaatst door Madtice
En wat is er precies mis met het Lelietheater? Ik heb nog nooit van dat boek gehoord.
Nooit van gehoord. Wat vind je er mooi aan, Smak? Kun je een beetje vertellen waar het over gaat?Origineel geplaatst door smak
"Bevrijdende liefde" van Francine Rivers vind ik een mooi boek.
Heeft daar weleens wat over in het rd gestaan?Origineel geplaatst door willeke83
Weet je wat een enorm mooi boek is?
Ik zal leven!
Dit is een waargebeurd verhaal, van een vrouw die verkracht wordt en die men ook nog wil vermoorden.
In haar keel zetten ze het mes is, schildklier wordt doorgesneden en een enorme grote buikwond.
Toch komt ze er, na een zware weg, toch nog levend vanaf.
Ja! Klopt! Vreselijk verhaal. 'k Was op die avond dat ik het las alleen thuis. Oppassen op m'n broertje en 'k las dat stuk... Oeii, 'k werd gewoon bang. Opeens hoor je overal geluiden, die je anders ook wel hoort, maar geen aandacht aan schenkt. Een wonder hoe deze vrouw het overleeft heeft!Origineel geplaatst door JonaGOLDHeeft daar weleens wat over in het rd gestaan?
Ze heeft zichzelf half dood naar de weg gesleept?