Gefelie [2]
Re: Gefelie
Uiteraard sluit ik me bij Käthe aan...Katharina van Bora schreef:Daar sluit ik me bij aan! Ik hoop dat het een leuke en geslaagde dag was...maar zo te merken wel!helma schreef:Jean, van harte gefeliciteerd!!!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hendrikus gefeliciteerd met je vrouw!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is ze jarig, of is ze geweldig?henriët schreef:Hendrikus gefeliciteerd met je vrouw!
In beide gevallen, van harte gefeliciteerd.
Mag het ook allebei?jvdg schreef:Is ze jarig, of is ze geweldig?henriët schreef:Hendrikus gefeliciteerd met je vrouw!
In beide gevallen, van harte gefeliciteerd.
Het eerste is trouwens alweer voorbij, het tweede mag nog heel lang zo blijven.
Dank!
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
hoop dat je een fijne dag hebt gehad!jvdg schreef:Jean, proficiat!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!

Jean: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Henriëtte en kids: van harte gefeliciteerd met je man en papa!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Dank, dank, dank...
't was gister een ontzettend leuke dag.
's-ochtends werd ik in de kerk opgewacht door een drietal grijnzende RF-ers die speciaal voor mn verjaardag gekomen waren. Een complete verrassing!
's-ochtends werd ik in de kerk opgewacht door een drietal grijnzende RF-ers die speciaal voor mn verjaardag gekomen waren. Een complete verrassing!
Ik lees het nu pas. Jet vertelt me ook nooit iets.Jean le Fontain schreef:Dank, dank, dank...
Jean, van harte gefeliciteerd en Gods zegen in het nieuwe jaar. Dat je Zijn nabijheid mag ervaren.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Beste mensen,
Mijn lieve moedertje
is vandaag jarig,
en al weer 42 jaartjes geworden dat is natuurlijk al een hele leeftijd!
daarom wil ik haar via dit berichtje nogmaals feliciteren
!
en nog vele jaren toewensen van gezondheid maar bovenal Gods zegen.
Ook wil ik haar heel erg bedanken voor het vroege opstaan elke ochtend(alleen voor mij)
Eigenlijk wil ik haar even bedanken voor alles wat ze voor mijn zusje en mij doet!
liefs Orchidee's dochter
Mijn lieve moedertje

en al weer 42 jaartjes geworden dat is natuurlijk al een hele leeftijd!

daarom wil ik haar via dit berichtje nogmaals feliciteren

en nog vele jaren toewensen van gezondheid maar bovenal Gods zegen.
Ook wil ik haar heel erg bedanken voor het vroege opstaan elke ochtend(alleen voor mij)

Eigenlijk wil ik haar even bedanken voor alles wat ze voor mijn zusje en mij doet!

liefs Orchidee's dochter

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Als ik het goed begrijp is Orchidee vandaag jarig!
Van harte gefeliciteerd!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!
Van harte gefeliciteerd, Orchidee.
Gods zegen toegewenst in het nieuwe levensjaar.
Gods zegen toegewenst in het nieuwe levensjaar.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
'n bloemetje voor je verjaardag Orchidee!! Gefeli!

Orchidee van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
- MarthaMartha
en een hele fijne dag!Lassie schreef:Orchidee van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!