zak patat.....Tiberius schreef:Van mij wel.Rens schreef:mag ik mij hierbij aansluiten????MarthaMartha schreef:Begrijp ik nu goed dat Refo jarig was gisteren???
Als dat zo is:
Van harte gefeliciteerd!
Hoop dat je een fijne dag hebt gehad, ook al kon je niet buiten zitten.![]()
Rens schreef:zak patat.....Tiberius schreef:Van mij wel.Rens schreef:mag ik mij hierbij aansluiten????MarthaMartha schreef:Begrijp ik nu goed dat Refo jarig was gisteren???
Als dat zo is:
Van harte gefeliciteerd!
Hoop dat je een fijne dag hebt gehad, ook al kon je niet buiten zitten.![]()
![]()
soms door familiebanden, soms door vriendschapsbanden en soms geeft men het op bij t invullen van je persoonlijke eigenschappen op rf, dan is dat onderaan zichtbaar op de pagina van t forumoverzicht als er iemand jarig is.huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
Sommigen hebben het in hun profiel staan....huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
Wanneer je jarig bent, eet je patat.henriët schreef:Rens schreef:zak patat.....Tiberius schreef:Van mij wel.Rens schreef: mag ik mij hierbij aansluiten????![]()
![]()
Of wat andersAnder schreef:Wanneer je jarig bent, eet je patat.
Nee hoor, jij bent ook niet anoniem. Je bent immers op 5 juli jarig!huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
Oeps dit is echt een gevaarlijk forum... ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim....Luther schreef:Nee hoor, jij bent ook niet anoniem. Je bent immers op 5 juli jarig!huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
laat ik je maar waarschuwen: binnen twee weken stapt Luther grijnzend op je af met de begroeting (tot verbazing van de mensen die je onder een andere naam kennen): dag Huisman!huisman schreef:Oeps dit is echt een gevaarlijk forum... ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim....Luther schreef:Nee hoor, jij bent ook niet anoniem. Je bent immers op 5 juli jarig!huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
huisman schreef:Oeps dit is echt een gevaarlijk forum... ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim....Luther schreef:Nee hoor, jij bent ook niet anoniem. Je bent immers op 5 juli jarig!huisman schreef:Gefelie refo...... hoe weten jullie anoniempjes wanneer iedereen jarig is ? of ben ik alleen anoniem???
Daar sluit ik me bij aan! Ik hoop dat het een leuke en geslaagde dag was...maar zo te merken wel!helma schreef:Jean, van harte gefeliciteerd!!!