Joanne en Marnix gaan trouwen

Tiberius
Administrator

Re: Joanne en Marnix gaan trouwen

Bericht door Tiberius »

Marnix schreef:Prettiger dan een "Nou, ik mis wel twee lettertjes hoor" .
Je kan het gezeur over twee lettertjes vinden, maar voor sommige mensen (ik mag hopen de meeste forummers) heeft het uitspreken van die afhankelijkheid een grote waarde, zeker in een formele aankondiging. Al moet ik zeggen, dat je toelichting veel goed maakt.

Hoe het ook zij: hartelijk gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk; feliciteer Joanne ook maar namens ons, want ik verwacht, dat je een trouwe echtgenoot zal zijn (en nee, dit is absoluut niet cynisch).
Overigens zou het wel eens kunnen zijn, dat ik op 16 april ook even langs kom Deo Volente.
Marnix

Bericht door Marnix »

Tiberius schreef:
Marnix schreef:Prettiger dan een "Nou, ik mis wel twee lettertjes hoor" .
Je kan het gezeur over twee lettertjes vinden, maar voor sommige mensen (ik mag hopen de meeste forummers) heeft het uitspreken van die afhankelijkheid een grote waarde, zeker in een formele aankondiging. Al moet ik zeggen, dat je toelichting veel goed maakt.

Hoe het ook zij: hartelijk gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk; feliciteer Joanne ook maar namens ons, want ik verwacht, dat je een trouwe echtgenoot zal zijn (en nee, dit is absoluut niet cynisch).
Overigens zou het wel eens kunnen zijn, dat ik op 16 april ook even langs kom Deo Volente.
Nogmaals, die letters zijn niet belangrijk voor me. De betekenis er achter wel. Volgens mij maak ik dat op dit forum af en toe wel duidelijk..... en dat zal in de dienst ook naar voren komen, dat we het in alles van Hem verwachten.

Bedankt voor je felicitaties. En je bent natuurlijk welkom!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

gefeliciteerd! Een goede voorbereiding en een mooie dag gewenst.
henriët

Bericht door henriët »

Marnix, een mooie/leuke kaart. Heel anders dan wij zelf hadden, maar het is juist leuk, dat iedereen zoekt wat bij hem/haar past.
Ik vind het heel mooi om te zien dat jullie op weg naar jullie huwelijksdag de trouw van God zo ervaren en willen benadrukken dmv jullie trouwkaart.

Felicitaties en wensen ontvang je tegen die tijd wel van ons.

Het is jammer dat het zoo n eind weg is, en Jean die avond cursus heeft, anders had ik graag naar de receptie willen komen.
Het lijkt me een heel andere bruiloft dan een doorsnee refo bruiloft, en begrijp me goed, dit bedoel ik naar twee kanten gewoon helemaal niet verkeerd. ( ik zeg het er maar even duidelijk bij). Leuk om te zien hoe men invulling geeft aan een bruiloft.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
huisman

Bericht door huisman »

Marnix schreef:Nou ja, het topic was ook weer niet geopend om felicitaties te krijgen... ik ben al door velen gefeliciteerd... ook door critici hier... daarnaast ben ik nog niet getrouwd dus verdere felicitaties hoeven nu ook nog niet. ;)

Verder vind ik het niet zo'n punt... goedbedoelde kritiek is welkom, als iemand 2 letters mist hoor ik dat graag, zodat ik kan uitleggen dat die letters wel heel belangrijk zijn in mijn leven.

En dat sommigen het belangrijk vinden den naam van de dominee te weten... prima, ik lever die informatie graag hoor.

Gefeliciteerd: Een vrouw krijgen uit Gods Hand is één van de grootste rijkdommen in dit "buitenparadijse"
Ik kan idd niet zo goed tegen drumstellen ::bye
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Marnix en Joanne,

Een hele fijne dag en een mooie dienst toegewenst ( fijne ds. trouwens.....)

Shalom ! veel gezegende jaren samen......
samanthi

Bericht door samanthi »

lieve marnix en joanne
Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Een fijne dag gewenst en de zegen van onze lieve HEERE
ik mis niet alleen twee lettertjes of de naam van de voorganger, ik mis je hele kaart en zie alleen maar x
zou je hem naar mijn email-adres willen sturen?
ik ben heel benieuwd naar je kaart
groetjes van Samanthi

knip-knap; even je emailadres weggehaald, dat is niet zo handig om dat op het forum te zetten. Marnix kan je pb-en voor je emailadres. Vr.gr. Helm@
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Genade door recht

Bericht door Genade door recht »

Een vraagje; de receptie duurt niet al te lang, of lijkt dat maar zo? Hoe lang duurt de kerkdienst naar verwachting ongeveer?
gertje

Bericht door gertje »

Hartelijk gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !!!
Marnix

Bericht door Marnix »

Bedankt allemaal!
Genade door recht schreef:Een vraagje; de receptie duurt niet al te lang, of lijkt dat maar zo? Hoe lang duurt de kerkdienst naar verwachting ongeveer?
een uur tot een uur en een kwartier denk ik. Bij ons duren de diensten gemiddeld iets minder lang denk ik. De receptie duurt dan een een uur en en kwartier tot anderhalf uur en dan gaan we met naar onze "feestlocatie" lopen... Met feestlocatie tussen aanhalingstekens omdat we de kerkdienst en receptie ook zo ervaren.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Snoetje

Bericht door Snoetje »

Marnix en Joanne, congratulations met jullie voornemen. Fijne dag toegewenst en laat je niet gek maken dat ze al vanaf posting 5 mopperen over dominee´s en letters... Bijzonder knap!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

samanthi schreef:ik mis je hele kaart en zie alleen maar x
Kijk eens of je deze 2 links kan openen:
http://img509.imageshack.us/img509/4660/kaartbuiten.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/8744/kaartbinnen.jpg

Dan heb je ze namelijk.
samanthi

Bericht door samanthi »

Tiberius schreef:
samanthi schreef:ik mis je hele kaart en zie alleen maar x
Kijk eens of je deze 2 links kan openen:
http://img509.imageshack.us/img509/4660/kaartbuiten.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/8744/kaartbinnen.jpg

Dan heb je ze namelijk.
ik kan ze niet openen, ik moet ze aanvragen bij klilsafe, heb ik gedaan, dus je hoort er nog van
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Marnix

Bericht door Marnix »

als je je mailadres PB't wil ik hem wel even mailen hoor.
coupe soleil

Bericht door coupe soleil »

Alvast proficiat! Leuke kaart ook.

Fijne dag gewenst & en lang en gelukkig leven saampjes.

@ Bert Mulder: knap dat je nu al weet dat ze kinderen krijgen...
Plaats reactie