Rens stapt op bij het Refoforum
Re: Rens stapt op bij het Refoforum
Kom op Rens, je bent er straks gewoon weer, zoals altijd kom je er gewoon weer helemaal bovenop.
Positief denken, je hebt net weer een jaar internet besteld!
tot gauw!
Positief denken, je hebt net weer een jaar internet besteld!
tot gauw!
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Opnieuw weer het allerbeste gewenst Rens!
Rens, ook bij dit dieptepunt wil ik je het Allerbeste toewensen.
Ik hoop dat je in Dokkum nog een gezegende tijd mag hebben.
En wellicht, mss toch nog contact via RF.
Ik hoop dat je in Dokkum nog een gezegende tijd mag hebben.
En wellicht, mss toch nog contact via RF.
Ik moet bemerken dat een aantal forummers, gezien hun reacties, totaal niet beseffen wat longemfyseem feitelijk inhoudt.
helaas is er ten eerste geen enkele genezingskans, en ten tweede is het een sterk slopende ziekte die alle energie uit je lichaam wegvreet. zeker nu in het laatste stadium van de ziekte heb ik een maximaal loopbereik van zo'n 3 meter voordat ik in ademproblemen raak.
vaak start de dag met zware benauwdheidsaanvallen die ik alleen met medische hulp kan overleven, en ze zijn pas na een uur of 2 á 3 geweken.
ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze dit alles niet weten, en ik hoop dat niemand van jullie aan den lijve zal hoeven meemaken wat deze ziekte met je doet, je wenst het je ergste vijand niet toe.
dus hou maar op met die knipoogjes en alvast welkom terug en wat al dies meer zij...........
dit wilde ik nog even kwijt opdat jullie énigzins beseffen wat er speelt.
helaas is er ten eerste geen enkele genezingskans, en ten tweede is het een sterk slopende ziekte die alle energie uit je lichaam wegvreet. zeker nu in het laatste stadium van de ziekte heb ik een maximaal loopbereik van zo'n 3 meter voordat ik in ademproblemen raak.
vaak start de dag met zware benauwdheidsaanvallen die ik alleen met medische hulp kan overleven, en ze zijn pas na een uur of 2 á 3 geweken.
ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze dit alles niet weten, en ik hoop dat niemand van jullie aan den lijve zal hoeven meemaken wat deze ziekte met je doet, je wenst het je ergste vijand niet toe.
dus hou maar op met die knipoogjes en alvast welkom terug en wat al dies meer zij...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Beste rens,
Ik weet wat longemfyseem is. Ik maak het in mijn directe omgeving mee. En het is zeker geen pretje.
Maar Rens, je hebt in de afgelopen jaren verteld welke ziektes je allemaal hebt. Maar ze verdwijnen soms als sneeuw voor de zon en lijkt het of je genezen bent. Daarbij komt dat vaak voor.
Zo ook je afscheid. Je hebt tig keer afscheid genomen, om verschillende redenen maar komt elke keer weer terug.
Vind je het gek dat mensen je dan met een korreltje zout nemen?
Ik weet wat longemfyseem is. Ik maak het in mijn directe omgeving mee. En het is zeker geen pretje.
Maar Rens, je hebt in de afgelopen jaren verteld welke ziektes je allemaal hebt. Maar ze verdwijnen soms als sneeuw voor de zon en lijkt het of je genezen bent. Daarbij komt dat vaak voor.
Zo ook je afscheid. Je hebt tig keer afscheid genomen, om verschillende redenen maar komt elke keer weer terug.
alle begrip rens, en sterkte in en met alles, het is een zware weg die je gaan moet.Rens schreef:Ik moet bemerken dat een aantal forummers, gezien hun reacties, totaal niet beseffen wat longemfyseem feitelijk inhoudt.
Toch kun je de knipogen niet helemaal kwalijk nemen, want je hebt meerdere keren afscheid genomen op rf en kwam dan gezellig weer terug.
Laten we hopen dat je nog een poosje kunt blijven zolang je kunt.
Probeer iig je adres door te geven mocht je veranderen van woonsituatie?!
groetjes
God bless you!
Jet
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Besef aub, Lassie, dat dit noodkreten zijn.Lassie schreef:Beste rens,
Respecteer dat, en doe het niet af met de dooddoener van het korreltje zout.
Zeker niet als je meent te weten hoe ernstig longemfyseem is.
Ik meen serieus dat jouw houding niet van ware christelijke liefde getuigt.
Als je er moeite mee hebt, reageer dan niet.
Broeder Rens, ik volg dit forum zo af en toe en telkens kom ik tot de conclusie dat je zo goed weet te verwoorden wat je allemaal mankeert en waneer ´het afgelopen zal zijn´. Ook meen ik me te herinneren dat je nog een andere ziekte onder de lede hebt waarvan bekend is dat we dingen zo af en toe met een ´korreltje zout´ moeten nemen van wat je schrijft. Niets ten nadele van jou beste vriend maar wel realiteit. Ik hoop dat we nog vaak je mooi verwoorde medische kennis mogen lezen hier op het refoforum. Met vriendelijke groetjes, SnoetjeRens schreef:Ik moet bemerken dat een aantal forummers, gezien hun reacties, totaal niet beseffen wat longemfyseem feitelijk inhoudt.
Ps. Jvdg, wie is de mens om over het ´ware christelijke gedrag´ te oordelen. Volgens mij doet God dat nog altijd... Tenzij Hij jou daarvoor gevraagd heeft, dan neem ik uiteraard mijn woorden terug!

Hij heeft mij, en ook jou, gevraagd een goed gerucht van onze naaste voort te brengen, ook op een forum.Snoetje schreef:Ps. Jvdg, wie is de mens om over het ´ware christelijke gedrag´ te oordelen. Volgens mij doet God dat nog altijd... Tenzij Hij jou daarvoor gevraagd heeft, dan neem ik uiteraard mijn woorden terug!
Ben je het in privézaken niet eens met Rens, stuur hem dan een PB.
Er staat ook iets over ´geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste´ toch?jvdg schreef:Hij heeft mij, en ook jou, gevraagd een goed gerucht van onze naaste voort te brengen, ook op een forum.Snoetje schreef:Ps. Jvdg, wie is de mens om over het ´ware christelijke gedrag´ te oordelen. Volgens mij doet God dat nog altijd... Tenzij Hij jou daarvoor gevraagd heeft, dan neem ik uiteraard mijn woorden terug!
Ben je het in privézaken niet eens met Rens, stuur hem dan een PB.
Met vriendelijke groeten,
Snoetje
- Bonny
- Contacteer:
Misschien
en naar de prullenbak? Ik vind dit Rens-bashing een christelijk forum onwaardig.

The Groom's still waiting at the altar
Ik ondersteun dit verzoek.Bonny schreef:Misschienen naar de prullenbak? Ik vind dit Rens-bashing een christelijk forum onwaardig.
Ps. Kan er geen poll gemaakt worden dat Rens moet blijven? Ik stem dan van ´Ja´!
Er is voldoende gelegenheid gegeven om Rens alle goeds te wensen.
Om verder offtopic te voorkomen:
Daarom
Om verder offtopic te voorkomen:
Daarom

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....