Merkwáárdige opmerking. Het lijkt me wel zo sympathiek om op een forum ook elkaar te wijzen op eventuele fouten. M.i. is het een algemeen aanvaarde regel dat je persoonlijke informatie ook persoonlijk houdt.Wodi schreef:Freek, sinds wanneer ben jij het geweten van Refoforum?freek schreef:Als jij hem persoonlijk hebt gesproken, lijkt het me wel zo kies om die info ook voor jezelf te houden.Wodi schreef:Ik heb Menno de Bruyne enkele weken geleden gesproken. Aan hem heb ik gevraagd wie hij dacht dat de nr. 2 van de SGP zou worden.
Hij ontweek eerst de vraag en verteld dat hij daar niets mee te maken wil hebben. Later liet hij doorschemeren dat waarschijnlijk gewoon Elbert Dijkgraaf door zou schuiven naar nr 2.
Ik kan zelf wel bepalen wat ik wel en niet vertel
Opvolger Van der Staaij
Re: Opvolger Van der Staaij
Laten we bij het begin beginnen: eerst een profielschets.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Volgens een lid van het hoofdbestuur in de Gezinsgids wordt er vooral gekeken naar kwaliteit. Dat zit wel snor denk ik. En iemand merkte al terecht op: sinds mr. dr. J.T. van den Berg zit er geen GG-er meer in de kamer. Wordt wel weer eens tijd!freek schreef:Hij zou wel goed zijn, denk ik. Maar kan me voorstellen dat ze hem te jong vinden, naast de ook nog vrij jonge VdS. Hoewel dat eigenlijk geen probleem hoeft te zijn, gelet op de status van VdS als bijna-nestor.Erasmiaan schreef:Christian van Bemmel?Luther schreef:Ik begreep hier en daar dat de kans dat Bisschop nummer 2 wordt, niet erg groot is. Dat wordt wel lastig zeg, want wie dan??
En hij is niet hervormd. Dat schijnt ook een probleem te zijn.
Maar als we toch namen noemen:
Marja Verhoeve-Meeuse.
Marja Verhoeve-Meeuse.
--------------
Vrouw op de lijst is een illusie.refo schreef:Maar als we toch namen noemen:
Marja Verhoeve-Meeuse.
Laatst gewijzigd door Erasmiaan op 16 mar 2010, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lijkt mij wel wat. Geschikte kandidaat, denk ik wel.refo schreef:Maar als we toch namen noemen:
Marja Verhoeve-Meeuse.
En dat het een vrouw is is een pluspunt. Dat zal ze een hoop stemmen opleveren. Alleen is het de vraag of ze die stemmen willen.refo schreef:Maar als we toch namen noemen:
Marja Verhoeve-Meeuse.
Om stemmen te krijgen moet je juist niet van je principes afwijken. Dus slecht voorstel!refo schreef:refo schreef:Maar als we toch namen noemen:
Marja Verhoeve-Meeuse.
En dat het een vrouw is is een pluspunt. Dat zal ze een hoop stemmen opleveren. Alleen is het de vraag of ze die stemmen willen.
RD, vandaag:
Bij de SGP stelt het hoofdbestuur op 9 april de kieslijst vast. Op de partijdag van 27 maart wordt Van der Staaij formeel aangewezen als lijsttrekker. Dijkgraaf krijgt hoogstwaarschijnlijk de tweede plaats op de lijst.
Maar waarop ze het baseren, geen idee.
Bij de SGP stelt het hoofdbestuur op 9 april de kieslijst vast. Op de partijdag van 27 maart wordt Van der Staaij formeel aangewezen als lijsttrekker. Dijkgraaf krijgt hoogstwaarschijnlijk de tweede plaats op de lijst.
Snap ik niet.freek schreef:RD, vandaag:
Ik vind Dijkgraaf persoonlijk niet zo'n goede keus. Ligt niet goed bij een deel van de achterban en presenteert niet top.
Wat mij betreft gaat men echt een spade dieper. Bovendien als nadeel: Dijkgraaf is GG'er; ik sprak gisteren een HB-lid: Men wil toch echt als het enigszins kan, een hervormde, PKN of HHK, op 2.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Waar zie je dat staan, Freek?freek schreef:RD, vandaag:
Een reactie van Erasmiaan, die door hemzelf al was gecorrigeerd, in de quotes die daarop volgden ook weggehaald. Mvg, eilander
Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk.
--------------
http://www.refdag.nl/artikel/1467837/CU ... +door.htmlTiberius schreef:Waar zie je dat staan, Freek?freek schreef:RD, vandaag:
Je bedoelt, ze hébben gelijk.refo schreef:Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk.