Rens stapt op bij het Refoforum
Rens stapt op bij het Refoforum
Beste forummers,
mijn ziekte, ernstige longemfyseem, is in een stadium belandt dat ik nog nauwelijks energie over heb om iets anders te doen dan proberen voldoende lucht te krijgen, kortom overleven dus.
een enkele keer gaat het ietsjes beter, maar dat is meer uitzondering dan regel.
ik wacht met smart op een plek in een verpleeghuis in Dokkum, welke tegen het plaatselijke ziekenhuis (de Sionsberg) aan staat.
door het ontbreken van energie zal ik afscheid nemen van het forum, en dat mag ook wel na zo'n 22.000 postings in totaal onder enkele nicknames.
ik hoop en bid dat het jullie allen goed mag gaan onder de onmisbare zegen des HEEREN.
zelf hoop ik het einde van de zomer nog mee te mogen maken, maar zeker is dat allerminst.
het ga jullie allen goed beste forumvriend(in)en..........ga met God.
mijn ziekte, ernstige longemfyseem, is in een stadium belandt dat ik nog nauwelijks energie over heb om iets anders te doen dan proberen voldoende lucht te krijgen, kortom overleven dus.
een enkele keer gaat het ietsjes beter, maar dat is meer uitzondering dan regel.
ik wacht met smart op een plek in een verpleeghuis in Dokkum, welke tegen het plaatselijke ziekenhuis (de Sionsberg) aan staat.
door het ontbreken van energie zal ik afscheid nemen van het forum, en dat mag ook wel na zo'n 22.000 postings in totaal onder enkele nicknames.
ik hoop en bid dat het jullie allen goed mag gaan onder de onmisbare zegen des HEEREN.
zelf hoop ik het einde van de zomer nog mee te mogen maken, maar zeker is dat allerminst.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Re: Rens stapt op bij het Refoforum
tot ziens Rens 

Rens! je bent zo'n vertrouwd gezicht op het forum. Ik hoop dat je toch nog af en toe even om een hoekje komt kijken
Sterkte in alle omstandigheden!
Hij is krachtiglijk bevonden een Hulp in benauwdheden.
Hoop dat je dat mag ervaren!

Sterkte in alle omstandigheden!
Hij is krachtiglijk bevonden een Hulp in benauwdheden.
Hoop dat je dat mag ervaren!
Vaar wel...
Vaar eeuwig wel....
Dan is het einde van je leven een begin van het eeuwige leven...
Zonder pijn,
Zonder ziekte,
Zonder lijden,
Zonder scheiden,
Zonder dagen,
Zonder uren,
Zonder naar de tijd te vragen,
Want daar is tijd en ure uit...
Dan voor eeuwig de strijd te boven, en dat is waar,
voor allen die Gods Naam beminnen.
Vaar eeuwig wel....
Dan is het einde van je leven een begin van het eeuwige leven...
Zonder pijn,
Zonder ziekte,
Zonder lijden,
Zonder scheiden,
Zonder dagen,
Zonder uren,
Zonder naar de tijd te vragen,
Want daar is tijd en ure uit...
Dan voor eeuwig de strijd te boven, en dat is waar,
voor allen die Gods Naam beminnen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zo Rens, GA JE WEER?

-
Ik ben even de tel kwijt.Snoetje schreef:Zo Rens, GA JE WEER?![]()
![]()
![]()
ik wens je in alles Gods zegenRens schreef:Beste forummers,
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Oude-Waarheid
Dat wens ik je ook van harte toe!!henriët schreef:ik wens je in alles Gods zegenRens schreef:Beste forummers,
Vrede met God die allerverstand te boven gaat.
See you later!
Voor nu: alle goeds!
Voor nu: alle goeds!
Sterkte Rens. En ik vraag me wel af of je werkelijk weg bent.... Je komt net zo vaak weer terug als je weggaat.... 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Het allerbeste toegewenst Rens. En ik hoop dat er gauw een plekje voor je vrij komt in het verzorgingstehuis in Dokkum
Laatst gewijzigd door albion op 16 mar 2010, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Sterkte Rens, ik wens je alle goeds toe!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Rens, ik ken je niet persoonlijk.
Wel heb ik je door je postings zo`n beetje leren kennen.
Je zegt de dingen `recht voor z`n raap` en dat is goed.
Ik hoop dat God je kracht mag geven tijdens je ziekte-
periode en dat er snel voor jou een goede plek komt in
het verzorgingscentrum.
Zegen en bewaring!
Wel heb ik je door je postings zo`n beetje leren kennen.
Je zegt de dingen `recht voor z`n raap` en dat is goed.
Ik hoop dat God je kracht mag geven tijdens je ziekte-
periode en dat er snel voor jou een goede plek komt in
het verzorgingscentrum.
Zegen en bewaring!
- Bonny
- Contacteer:
JolandaOudshoorn schreef:Sterkte Rens, ik wens je alle goeds toe!
The Groom's still waiting at the altar
Heel veel sterkte Rens. Ondanks dat ik vrij nieuw hier ben heb ik je reacties die ik onder ogen kreeg gewaardeerd. Ik wens je alle goeds.
'Dit geloof dat wij van de kerk ontvangen hebben, bewaren wij met zorg; als een kostbare inhoud in een goed vat bewaard, wordt dit geloof onder de werking van de heilige Geest telkens weer jong en verjongt het ook het vat waarin het zit'.