Dit vind ik een beetje griezelig.henriët schreef:het topic 'hoe ga je om met je uitgaven (of zoiets)' ten spijt, ik heb gewoon vanavond eens even wat voor mezelf gekocht.
het blad "tuin" en "bloemschikken"
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Tiberius schreef:Dit vind ik een beetje griezelig.henriët schreef:het topic 'hoe ga je om met je uitgaven (of zoiets)' ten spijt, ik heb gewoon vanavond eens even wat voor mezelf gekocht.

Ten eerste een beetje griezelig om zo'n aankoop als een financiële uitspatting te zien, enkel en alleen vanwege de mening van enkele forummers in genoemd topic.Orchidee schreef:Tiberius schreef:Dit vind ik een beetje griezelig.henriët schreef:het topic 'hoe ga je om met je uitgaven (of zoiets)' ten spijt, ik heb gewoon vanavond eens even wat voor mezelf gekocht.
Ten tweede griezelig om het forum als een soort biechtmedium te beschouwen.
Tiberius schreef:Ten eerste een beetje griezelig om zo'n aankoop als een financiële uitspatting te zien, enkel en alleen vanwege de mening van enkele forummers in genoemd topic.Orchidee schreef:Tiberius schreef:Dit vind ik een beetje griezelig.henriët schreef:het topic 'hoe ga je om met je uitgaven (of zoiets)' ten spijt, ik heb gewoon vanavond eens even wat voor mezelf gekocht.
Ten tweede griezelig om het forum als een soort biechtmedium te beschouwen.

wees niet bang
meer zal ik niet opbiechten
uhm, enne.. er kunnen weleens tijdne zijn dat zo n aankoop een financiële uitspatting is.. maarre.. is helemaal niet erg, maak je geen zorgen, ik geniet van mn tuinbladen.. en binnenkort ga ik wat bloemetjes enzo halen, breng ik in praktijk wat ik uit die bladen geleerd heb

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
18 km per uur te hard bij wegwerkzaamheden.....Katharina van Bora schreef:Een boete van €166,00, die Luther heeft veroorzaakt....
![]()
Het wordt een verlies, als we hem gaan betalen, maar wie weet gaat ie nog bezwaar maken...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
De inhoud van een kopje KAUWGOMBALLEN TEE in de maag....
Ik kan het iedereen aanbevelen. Want dit smaakt naar meer!
Voor zover ik weet, alleen te koop bij 's lands grootste kruidenier.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
kauwgomballen thee???? 

Kom, en zie, en proef! Bij het dichtstbijzijnde filiiaal...Lassie schreef:kauwgomballen thee????

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
nee, ik hou liever van losse thee.
Thee met kauwgomballensmaak...-DIA- schreef:De inhoud van een kopje KAUWGOMBALLEN TEE in de maag....
Ik hou helemaal niet van kauwgomballen...
Het lijkt mij niets...

Het ligt er aan welke smaak kauwgomballen is gebruikt.Orchidee schreef:Thee met kauwgomballensmaak...-DIA- schreef:De inhoud van een kopje KAUWGOMBALLEN TEE in de maag....
Ik hou helemaal niet van kauwgomballen...
Het lijkt mij niets...
--------------
een kopje ROOIBOSTHEE kijkend of dat er wel inblijft:)
(die kauwgomthee wil ik wel s gaan proberen denk ik)
(die kauwgomthee wil ik wel s gaan proberen denk ik)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik weet het nietLassie schreef:ziek?

maar alles is weer heerlijk fris nu, ik vond t zoooo stom.. maar ja..
Maar ja, je kan er niets aan doen 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."