Niet mee eens dan?Orchidee schreef:Pardon...-DIA- schreef:Gefeliciteerd, dan zijn je puberdochters Godgeleerden!Orchidee schreef:Dat bedoel ik................Hendrikus schreef: Nee, je kunt beter alles bij het oude laten. Dan weet je zeker dat de jeugd afhaakt.
Ik ben niet zo "geletterd", maar dat heb ik in een eerdere posting ook al willen zeggen...........
Mijn puberdochters snappen de Bijbel beter, als de aparte trant van spreken door sommige oudvaders...
Dat is toch bijzonder,
daar de natuurlijke mens niet begrijpt de dingen die des Geestes Gods zijn!
HERTALEN van preken etc.
Re: HERTALEN van preken etc.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- MarthaMartha
Dia, dit vind ik nou spotten met anderen en daar de bijbel en God voor misbruiken...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ander schreef:Beste -DIA-,
Ik heb een tip voor je. Je stelt een vraag maar hebt er problemen dat er antwoorden op komen. Dat had je van te voren kunnen bedenken. Dus misschien is het gewoon verstandig de vraag niet te stellen. Overigens ben je best in staat om het snode van het kostelijke te scheiden in deze antwoorden. Maar doe dat maar stilletjes voor jezelf. Sommige mensen vinden het een beetje moeilijk om je commentaar te horen en reageren dan ook weer.
Snap je?
Groet, Ander

- JolandaOudshoorn
Aangezien ze de Bijbel wel begrijpen, lijkt het me niet dat het een geestelijk probleem is.Erasmiaan schreef:Snappen ze het niet of doen ze er ook geen moeite voor, heeft het hun interesse niet? Want dan kun je 100.000 hertalingen doen, en heel ver gaan maar dan landt het nooit. Dan is er een geestelijk probleem.Orchidee schreef:Dat bedoel ik................Hendrikus schreef: Nee, je kunt beter alles bij het oude laten. Dan weet je zeker dat de jeugd afhaakt.
Ik ben niet zo "geletterd", maar dat heb ik in een eerdere posting ook al willen zeggen...........
Mijn puberdochters snappen de Bijbel beter, als de aparte trant van spreken door sommige oudvaders...
Overigens zijn er hier wel een aantal ontzettend rooms en onbijbels bezig. Want nu laten jullie oud-vaders als tussenpersonen fungeren. De nieuwe heiligen???
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jammer dat het niet anders kan hier.