Heel de Bijbel lezen in 2008

Kislev

Re: Heel de Bijbel lezen in 2008

Bericht door Kislev »

Yep, dat was het rooster! Dank!!! Alleen had ik het destijds in een andere vorm, namelijk een pdf je kon knippen waardoor je 4 bladwijzers had. Google nu op naam van het rooster en krijg al wat, maar nog niet de versie van jaar terug.
Jager

Bericht door Jager »

Kislev schreef:Yep, dat was het rooster! Dank!!! Alleen had ik het destijds in een andere vorm, namelijk een pdf je kon knippen waardoor je 4 bladwijzers had. Google nu op naam van het rooster en krijg al wat, maar nog niet de versie van jaar terug.
Is idd niet meer op deze site te vinden: http://www.hopeingod.org/resources/bible-study-aids

Oude site is nog wel toegankelijk via www.archive.org: http://web.archive.org/web/200806240857 ... gPlan.aspx
Kislev

Bericht door Kislev »

Je bent super! Dat is het rooster wat ik bedoel. Gelijk de pdf's opgeslagen.
Marnix

Bericht door Marnix »

Jij hebt een iPhone toch? Gebruik je Biblereader? Die hebben ook gratis "daily reading plans" waarbij je de hele Bijbel in een jaar kan lezen.

(dat even als tip)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo

Bericht door refo »

Wat ingewikkeld allemaal.
1200 pagina's gedeeld door 365 dagen.
Dat is doordeweeks 3 bladzijden per dag en op zondag 5.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik reis elke dag 3 uur met de trein, dan is het geen enkel probleem, als ik zou willen. Wat momenteel niet het geval is.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie