Bepaal jij datGijs83 schreef:
We kijken hier niet naar 10 km sportverdwazing foei....

Bepaal jij datGijs83 schreef:
Nee hoor, maar het is toch Bijbels om niet aan sportverdwazing te doen!?Orchidee schreef:Bepaal jij datGijs83 schreef:
Gijs83 schreef:Nee hoor, maar het is toch Bijbels om niet aan sportverdwazing te doen!?Orchidee schreef:Bepaal jij datGijs83 schreef:
albion schreef:Gijs83 schreef:Nee hoor, maar het is toch Bijbels om niet aan sportverdwazing te doen!?Orchidee schreef:Bepaal jij datGijs83 schreef:
Ach nee, maar zo is de een verslaafd aan sport en de ander aan 'wist je datjes'
Tja, ik zal de hand maar in eigen boezem steken, ik heb ook zo mijn eigen (verborgen) boezemzonden. Wie niet trouwens(als we eerlijk zijn)albion schreef:Gijs83 schreef:Nee hoor, maar het is toch Bijbels om niet aan sportverdwazing te doen!?Orchidee schreef:Bepaal jij datGijs83 schreef:
Ach nee, maar zo is de een verslaafd aan sport en de ander aan 'wist je datjes'
fijn dat je er weer bent. En fijn dat je je weer sterker voelt.Rens schreef:Voor het eerst sinds half december weer een langere rit met de scoot...........naar de Aldi (Dokkum) voor de weekboodschappen.
Voel me sterk genoeg om de onderneming te wagen........wat de uitwerking is, merk ik wel als ik eenmaal weer thuis ben......
Toen ik de afslag nam richting Dokkum, kreeg ik de vrij harde wind recht van voren.....en om dat zo'n 14 km vol te houden werd me toch écht te gortig......ben na 600 meter teruggekeerd, en maar naar Anjum gereden om dáár de boodschappen te doen........een stuk korter (6 km) én zijwind, dus veel beter te doen.....Zita schreef:fijn dat je er weer bent. En fijn dat je je weer sterker voelt.Rens schreef:Voor het eerst sinds half december weer een langere rit met de scoot...........naar de Aldi (Dokkum) voor de weekboodschappen.
Voel me sterk genoeg om de onderneming te wagen........wat de uitwerking is, merk ik wel als ik eenmaal weer thuis ben......
Heuh, volgens mij at jij -als lunch- poffertjes!Luther schreef:zeeuws brood eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien had je er even bij moeten vertellen wat-ie aan het eten was... Nu dacht-ie dat het zeeuws brood was, arme jongen.Katharina van Bora schreef:Heuh, volgens mij at jij -als lunch- poffertjes!Luther schreef:zeeuws brood eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()