Je bent een duidelijke rechtse rakker! Het is duidelijk voor jou hoe de wereld er uit dient te zien en je staat trots en overtuigd voor die opvatting. Maar economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts.

Dan heb jij dus voor het bekende Noord Europese interieur gekozen ..........huisman schreef:Hallo ik ben 47% rechts (Wordt je onder de 50% verwijderd van dit forum????)
Nee niet eens gewoon een degelijk donker eiken SGP interieur.....ben gewoon een linkse rakkerAuto schreef:Dan heb jij dus voor het bekende Noord Europese interieur gekozen ..........huisman schreef:Hallo ik ben 47% rechts (Wordt je onder de 50% verwijderd van dit forum????)
Ikke wel, maar dat leverde mij toch nog een rechts-gehalte boven de 50% op.Auto schreef:Dan heb jij dus voor het bekende Noord Europese interieur gekozen ..........huisman schreef:Hallo ik ben 47% rechts (Wordt je onder de 50% verwijderd van dit forum????)
Dat lijkt me niet voor zo'n benzineslurper. Ik denk dat ze de Eend het meest links vinden, met de Volkswagen als degelijke gezinsbak in het midden.MarthaMartha schreef:Hummer de meest linkse?
misschien kan hij het ook nog linken aan de verslavingsmeter...kunnen we zien of daar nog een significante relatie tussen ligt...jvdg schreef:Dit topic is voor Gijs mss. een aardige aanleiding om een lijstje bij te houden van de linkse en rechtse rakkers op dit forum.![]()
Kunnen we in één oogopslag zien wat voor vlees we hier in de kuip hebben.
ik ook 47%...Luther schreef:Even een tussenstand (let wel: het gaat hier om een politieke score, geen theologische...)
Josephus - 28%
sela - 20%
Jongere - 41%
huisman - 47%
JolandaOudshoorn - 47%
Gian - 47%
Bonny - 50%
Faramir - 50%
jvdg - 53%
MarthaMartha - 53%
Mister - 59%
eilander - 62%
Luther - 62%
Auto - 69%
Genade door recht - 69%
Marie-Henriëtte - 72%
Ander - 78%
Erasmiaan - 78%
albion - geen score / valt buiten de schaal
Nog een keer de link: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/
Het probleem is alleen dat je op basis van deze test niet kunt zeggen dat iemand met een score van (in mijn geval) 28% rechts dus automatisch 72% links is. Misschien zit ik voor de overige 72% wel in het midden, of moet de koek nog weer anders verdeeld worden.jvdg schreef:Dit topic is voor Gijs mss. een aardige aanleiding om een lijstje bij te houden van de linkse en rechtse rakkers op dit forum.![]()
Kunnen we in één oogopslag zien wat voor vlees we hier in de kuip hebben.