Lassie schreef:Mijn man kookt vanavond.
Mijn man kookt altijd (alleen als hij veel later thuiskomt zorg ik wel dat alles klaarstaat, zodat hij het afmaakt.)

Lassie schreef:Mijn man kookt vanavond.
Gefeliciteerd... wij koken allebei..albion schreef:Lassie schreef:Mijn man kookt vanavond.
Mijn man kookt altijd (alleen als hij veel later thuiskomt zorg ik wel dat alles klaarstaat, zodat hij het afmaakt.)
En dat wordt onze toekomstige arts.....hmprff schreef:gisteren pizza in de pizzahut
vandaag was ik pas laat op mn kamer, dus de frietpan aangezet, aardappelblokjes gefrituurd. Met daarbij opgewarmde bonen uit pot en slavink. Zometeen als toetje nog ontpitte kersen eten
ach, je wilt niet weten hoeveel toekomstige artsen er zuipen en roken...vlinder schreef:En dat wordt onze toekomstige arts.....hmprff schreef:gisteren pizza in de pizzahut
vandaag was ik pas laat op mn kamer, dus de frietpan aangezet, aardappelblokjes gefrituurd. Met daarbij opgewarmde bonen uit pot en slavink. Zometeen als toetje nog ontpitte kersen eten
ik za je volgende week vrijdag een een gezonde en verantwoorde maaltijd voorzetten en lerenhmprff schreef:ach, je wilt niet weten hoeveel toekomstige artsen er zuipen en roken...vlinder schreef:En dat wordt onze toekomstige arts.....hmprff schreef:gisteren pizza in de pizzahut
Was dah.............fluitje schreef:Een lupa
dat vroeg ik mij ook al af....Orchidee schreef:Was dah.............fluitje schreef:Een lupa
Dat is toch een diervoeding?JolandaOudshoorn schreef:dat vroeg ik mij ook al af....Orchidee schreef:Was dah.............fluitje schreef:Een lupa