voor wie neem jij je petje af?
Re: voor wie neem jij je petje af?
voor mijn zus
ze heeft een groot gezin (8) waaronder 3 zorgenkinderen
en ze is altijd opgewekt, dapper en blijmoedig
ze krijgt heel wat voor haar kiezen
en staat altijd klaar om haar hartelijkheid/liefde te bewijzen aan anderen
ze heeft een groot gezin (8) waaronder 3 zorgenkinderen
en ze is altijd opgewekt, dapper en blijmoedig
ze krijgt heel wat voor haar kiezen
en staat altijd klaar om haar hartelijkheid/liefde te bewijzen aan anderen
voor mezelf. Ik heb bij mezelf én bij de beide buren het pad van de voordeur tot de auto's sneeuwvrij gemaakt! Met een blik, op m'n knietjes.... 

balkenende neemt vast ook zijn petje voor je af.
en dat zou hij nog harder doen als je ook even naar Capelle aan den IJssel was gegaan. Bij de vorige sneeuwplaag had hij zijn eigen straatje niet schoon.sela schreef:balkenende neemt vast ook zijn petje voor je af.
shake hands!Ander schreef:voor mezelf. Ik heb bij mezelf én bij de beide buren het pad van de voordeur tot de auto's sneeuwvrij gemaakt! Met een blik, op m'n knietjes....
komt de buurvrouw in dr pon naar de voordeur...
en zegt ze: 'Je denkt toch niet dat ik met dit weer naar buiten ga.... " "Oh", zei ik "d

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gijs zal jullie dankbaar zijn.henriët schreef:shake hands!Ander schreef:voor mezelf. Ik heb bij mezelf én bij de beide buren het pad van de voordeur tot de auto's sneeuwvrij gemaakt! Met een blik, op m'n knietjes....
en zegt ze: 'Je denkt toch niet dat ik met dit weer naar buiten ga.... " "Oh", zei ik "dan is t gewoon fijn voor de postbode"
Tiberius schreef:Gijs zal jullie dankbaar zijn.henriët schreef:shake hands!Ander schreef:voor mezelf. Ik heb bij mezelf én bij de beide buren het pad van de voordeur tot de auto's sneeuwvrij gemaakt! Met een blik, op m'n knietjes....
en zegt ze: 'Je denkt toch niet dat ik met dit weer naar buiten ga.... " "Oh", zei ik "dan is t gewoon fijn voor de postbode"

komt ie hier post bezorgen dan??
sjonge, tnt... niets is te ver

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hier ligt zo weinig dat er niks te vegen valt.
Idem.Lassie schreef:hier ligt zo weinig dat er niks te vegen valt.
Wij hebben de zon die het werk voor ons doet.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
't was rustig op school. De bussen reden niet, heel wat kinderen waren er niet.
Ik hoefde pas om tien voor elf te beginnen en dacht heerlijk krijg ik geen sneeuwballen tegen mijn neus.
De aardrijkskunde leraar was een les over cultuur aan het geven en de leerlingen vonden sneeuw horen
bij de Nederlandse cultuur dus kwam de gedachte boven om een sneeuwballen gevecht te organiseren
op het schoolplein. Jullie begrijpen het zeker al, net dat uur dat ik er aan kwam. Ik kwam als levende
sneeuwpop binnen....
Ach zegt de aardrijkskunde leraar als ik wiskunde had gegeven (wat hij weer aan een andere klas geeft)
dan hadden we moeten uitrekenen de boog die een sneeuwbal kan maken als je er een gooit.
Maar overigens wilde hij wel graag dat het gauw zomer wordt want de rimmetiek speelt parten (meneer moet
nog 30 worden
)
Ik hoefde pas om tien voor elf te beginnen en dacht heerlijk krijg ik geen sneeuwballen tegen mijn neus.
De aardrijkskunde leraar was een les over cultuur aan het geven en de leerlingen vonden sneeuw horen
bij de Nederlandse cultuur dus kwam de gedachte boven om een sneeuwballen gevecht te organiseren
op het schoolplein. Jullie begrijpen het zeker al, net dat uur dat ik er aan kwam. Ik kwam als levende
sneeuwpop binnen....

Ach zegt de aardrijkskunde leraar als ik wiskunde had gegeven (wat hij weer aan een andere klas geeft)
dan hadden we moeten uitrekenen de boog die een sneeuwbal kan maken als je er een gooit.
Maar overigens wilde hij wel graag dat het gauw zomer wordt want de rimmetiek speelt parten (meneer moet
nog 30 worden

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Voor mijn man, die vanmiddag vrij genomen heeft van zijn werk, omdat ik ziek ben... 

Hier (Zeist) ligt al een behoorlijk laagje.vlinder schreef:Idem.Lassie schreef:hier ligt zo weinig dat er niks te vegen valt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
ik neem mijn woorden terug... Hier is het vanmiddag behoorlijk gaan sneeuwen.vlinder schreef:Idem.Lassie schreef:hier ligt zo weinig dat er niks te vegen valt.
Ik was vanmiddag ook in Kruiskamp bezig............... was inderdaad behoorlijk wat gevallen.Lassie schreef:ik neem mijn woorden terug... Hier is het vanmiddag behoorlijk gaan sneeuwen.vlinder schreef:Idem.Lassie schreef:hier ligt zo weinig dat er niks te vegen valt.
Ik ga zo dadelijk hier even vegen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Voor mijn buurman, die m'n straatje schoongeveegd heeft toen ik naar m'n werk was.
Ik ben morgenochtend vrij en zal het nu zelf moeten doen.

Ik ben morgenochtend vrij en zal het nu zelf moeten doen.

"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)