Het zal wel een domme vraag zijn, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n ict-ster.
Als ik wil reageren op een ander forumlid, krijg ik het niet voor elkaar om in mijn bericht zo'n omrand citaat te krijgen met het opschrift: '..... zegt:'.
Bij mij verschijnt er aan allebei de kanten van het citaat het woord 'quote'.
De oplossing zal wel simpel zijn, want ik zie het verder bij niemand. Wie helpt me even?
Hoe citeer je een ander forumlid?
Re: Hoe citeer je een ander forumlid?
Het is inderdaad niet zo heel erg lastig.Hugo schreef:Het zal wel een domme vraag zijn, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n ict-ster.
Als ik wil reageren op een ander forumlid, krijg ik het niet voor elkaar om in mijn bericht zo'n omrand citaat te krijgen met het opschrift: '..... zegt:'.
De oplossing zal wel simpel zijn, want ik zie het verder bij niemand. Wie helpt me even?
Je klikt op de knop [citeer] onder een bericht van iemand, vervolgens zie je die tekst tussen de volgende codes staan:
Code: Selecteer alles
[quote="Forumlid"].....[/quote]
Code: Selecteer alles
Hier dus.
[quote="Tiberius"][quote="Hugo"]Het zal wel een domme vraag zijn, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n ict-ster.
De oplossing zal wel simpel zijn, want ik zie het verder bij niemand. Wie helpt me even?[/quote]
Het is inderdaad niet zo heel erg lastig.
Je klikt op de knop [citeer] onder een bericht van iemand, vervolgens zie je die tekst tussen de volgende codes staan:
[code][quote="Forumlid"].....[/quote][/code]
Daaronder kan je zelf gaan typen:
[code][quote="Forumlid"].....[/quote]
Hier dus.[/code]
Begin eenvoudig, als je het trucje eenmaal door hebt, kan je het net zo complex maken als je wilt.[/quote]
Test. Ik ben benieuwd.
De oplossing zal wel simpel zijn, want ik zie het verder bij niemand. Wie helpt me even?[/quote]
Het is inderdaad niet zo heel erg lastig.
[code][quote="Forumlid"].....[/quote][/code]
Daaronder kan je zelf gaan typen:
[code][quote="Forumlid"].....[/quote]
Hier dus.[/code]
Begin eenvoudig, als je het trucje eenmaal door hebt, kan je het net zo complex maken als je wilt.[/quote]
Test. Ik ben benieuwd.
En werkt het dan nog steeds niet? Dan staat waarschijnlijk de 'opmaaktaal' BBCode bij jouw uit.
Kun je wijzigen via Gebruikerspaneel (bovenin het scherm)
Forum instellingen
Wijzig berichtstandaarden. Kies voor Ja bij Schakel BBCode standaard in en druk op de knop Bevestig.
Verder gewoon het recept van Tiberius aanhouden.
Kun je wijzigen via Gebruikerspaneel (bovenin het scherm)

Nog maar een keer proberen.Tiberius schreef:Het is inderdaad niet zo heel erg lastig.Hugo schreef:Het zal wel een domme vraag zijn, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n ict-ster.
Je klikt op de knop [citeer] onder een bericht van iemand, vervolgens zie je die tekst tussen de volgende codes staan:Daaronder kan je zelf gaan typen:Code: Selecteer alles
Begin eenvoudig, als je het trucje eenmaal door hebt, kan je het net zo complex maken als je wilt.Code: Selecteer alles
[quote="Forumlid"].....[/quote] Hier dus.
Ik zie het al: bij jou staan de BBCodes uitgeschakeld.
Je kan dat in het gebruikerspaneel voor alle berichten inschakelen of het vinkje weghalen direct onder een individueel bericht.
Via het gebruikerspaneel (klik rechtsboven in het scherm op de link):
- Kies in het linkermenu op [Forum instellingen]
- Daarna op [Wijzig berichtstandaarden]
- Zet dan "Schakel BBCode standaard in" op Ja.
Edit> Is al gelukt, zie ik.
Je kan dat in het gebruikerspaneel voor alle berichten inschakelen of het vinkje weghalen direct onder een individueel bericht.
Via het gebruikerspaneel (klik rechtsboven in het scherm op de link):
- Kies in het linkermenu op [Forum instellingen]
- Daarna op [Wijzig berichtstandaarden]
- Zet dan "Schakel BBCode standaard in" op Ja.
Edit> Is al gelukt, zie ik.

En het gekke is dat toen het de eerste keer lukte, ik die BBCode-instellingen nog niet gewijzigd had! Maar dat heb ik inmiddels ook gedaan, dus nu moet het zeker lukken.Jager schreef:(voor allebei)
oefening baart kunst!Hugo schreef:En het gekke is dat toen het de eerste keer lukte, ik die BBCode-instellingen nog niet gewijzigd had! Maar dat heb ik inmiddels ook gedaan, dus nu moet het zeker lukken.Jager schreef:(voor allebei)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hier staat het nog een keer, wat Marnix in het topic "En hij geloofde zelf en zijn gehele huis" wil zeggen.Hugo schreef:Test. Ik ben benieuwd.Tiberius schreef:Het is inderdaad niet zo heel erg lastig.Hugo schreef:Het zal wel een domme vraag zijn, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n ict-ster.
Je klikt op de knop [citeer] onder een bericht van iemand, vervolgens zie je die tekst tussen de volgende codes staan:Daaronder kan je zelf gaan typen:Code: Selecteer alles
Begin eenvoudig, als je het trucje eenmaal door hebt, kan je het net zo complex maken als je wilt.Code: Selecteer alles
[quote="Forumlid"].....[/quote] Hier dus.
Let ook hierop:
Jager schreef:En werkt het dan nog steeds niet? Dan staat waarschijnlijk de 'opmaaktaal' BBCode bij jouw uit.
Kun je wijzigen via Gebruikerspaneel (bovenin het scherm)Forum instellingen
Wijzig berichtstandaarden. Kies voor Ja bij Schakel BBCode standaard in en druk op de knop Bevestig.