Compabiliteitsweergave

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sweelinck 25
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 dec 2006, 14:17

Compabiliteitsweergave

Bericht door sweelinck 25 »

Weet iemand wat deze weergave betekend, ik krijg deze melding als ik Word/Excel e.d. open.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik kan nu niets meer met mijn Officepakket doen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33315
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Compabiliteitsweergave

Bericht door Tiberius »

sweelinck 25 schreef:Weet iemand wat deze weergave betekend, ik krijg deze melding als ik Word/Excel e.d. open.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik kan nu niets meer met mijn Officepakket doen.
Waar wordt dat getoond?
Ik heb het idee dat je twee dingen door elkaar haalt:
1) Compatibiliteitsweergave is een feature van Internet Explorer om website met een bepaalde, oudere, rendering nog te kunnen bekijken.
2) Compatibiliteitsmodus is een feature van Office, waarin oudere documenten (met .doc of .xls extensie) bewerkt kunnen worden.
Gebruikersavatar
sweelinck 25
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 dec 2006, 14:17

Re: Compabiliteitsweergave

Bericht door sweelinck 25 »

Tiberius schreef:
sweelinck 25 schreef:Weet iemand wat deze weergave betekend, ik krijg deze melding als ik Word/Excel e.d. open.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik kan nu niets meer met mijn Officepakket doen.
Waar wordt dat getoond?
Ik heb het idee dat je twee dingen door elkaar haalt:
1) Compatibiliteitsweergave is een feature van Internet Explorer om website met een bepaalde, oudere, rendering nog te kunnen bekijken.
2) Compatibiliteitsmodus is een feature van Office, waarin oudere documenten (met .doc of .xls extensie) bewerkt kunnen worden.
het gaat om de tweede, sinds 2 weken heb ik een nieuwe laptop, met het 2007-office pakket. Gisteren wilde ik weer verder met Excel, maar opende
hij het met deze weergave.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33315
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Compabiliteitsweergave

Bericht door Tiberius »

sweelinck 25 schreef:
Tiberius schreef:
sweelinck 25 schreef:Weet iemand wat deze weergave betekend, ik krijg deze melding als ik Word/Excel e.d. open.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik kan nu niets meer met mijn Officepakket doen.
Waar wordt dat getoond?
Ik heb het idee dat je twee dingen door elkaar haalt:
1) Compatibiliteitsweergave is een feature van Internet Explorer om website met een bepaalde, oudere, rendering nog te kunnen bekijken.
2) Compatibiliteitsmodus is een feature van Office, waarin oudere documenten (met .doc of .xls extensie) bewerkt kunnen worden.
het gaat om de tweede, sinds 2 weken heb ik een nieuwe laptop, met het 2007-office pakket. Gisteren wilde ik weer verder met Excel, maar opende
hij het met deze weergave.
Maar daar kan je toch gewoon in werken? Dat doet de hele business-wereld (*): Office 2003 documenten in Office 2007 bewerken.
Wat doet hij dan precies niet meer?
Of is het bestand wat je wilt bewerken mogelijk read-only?

-----
(*)Sorry, lichtelijk overdreven.
Gebruikersavatar
sweelinck 25
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 dec 2006, 14:17

Re: Compabiliteitsweergave

Bericht door sweelinck 25 »

Tiberius,

Het bestand heb ik altijd kunnen bewerken tot gisteravond. Toen opende ik dit bestand weer in excel, en toen kwam deze Compabiliteitsweergave bovenin te staan. En ik kan nu niets meer doen, niets meer kopieeren, of typen, opslaan. Ik kan alleen het bestand nog bekijken.

Kan het soms zo wezen dat ik nu een licentie moet krijgen, want daar vraagt excel/word wel steeds naar?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Compabiliteitsweergave

Bericht door refo »

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33315
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Compabiliteitsweergave

Bericht door Tiberius »

Refo, dat is net andersom: wanneer je Office 2003 of eerder hebt en je wilt documenten van Office 2007 bewerken.

Ik denk, Sweelinck, dat je even je licentiecode in moet vullen en activeren.
Gebruikersavatar
sweelinck 25
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 dec 2006, 14:17

Re: Compabiliteitsweergave

Bericht door sweelinck 25 »

Tiberius schreef:Refo, dat is net andersom: wanneer je Office 2003 of eerder hebt en je wilt documenten van Office 2007 bewerken.

Ik denk, Sweelinck, dat je even je licentiecode in moet vullen en activeren.
Bedankt voor de hulp. Ik heb een licentie-gekocht en nu werkt alles weer goed!

(dit topiq mag opslot)
Plaats reactie