Waar baal je van?

Hendrikus

Re: Waar baal je van?

Bericht door Hendrikus »

MarthaMartha schreef:
Zita schreef:
MarthaMartha schreef:de Siberische temperatuur tijdens de ledenvergadering vanavond, en dat het in mijn huis ook al koud is...
ik word nooit meer warm denk ik.
mijn nep-uggs ruilen tegen een goed boek van Rudolf van Reest? Je wilt er niet mee in het openbaar gezien worden, maar gegarandeerd binnen tien minuten kokende voeten :) En anders zou ik maar een warm voetenbad of een complete douche nemen, daarna warm inpakken en naar bed.
wat zijn nep-uggs??????

In elk geval ben ik in een loeiheet bad gaan zitten, dat hielp geweldig!
Valt me mee dat er nog niemand tegen MM heeft gezegd dat vrouwspersonen op een ledenvergadering van de kerk ook niks te zoeken hebben :langue
Uggs: op rijkeluisscholen loopt iedereen ermee in de winter. Kost een paar cent, maar dan tel je tenminste mee, lijkt het daar....
~~Soli Deo Gloria~~
jvdg

Bericht door jvdg »

Hendrikus schreef: Valt me mee dat er nog niemand tegen MM heeft gezegd dat vrouwspersonen op een ledenvergadering van de kerk ook niks te zoeken hebben :langue
Als die vrouwlui d'r monden maar stijfdicht houden, vind ik het best hoor..... :haha
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jvdg schreef:
Hendrikus schreef: Valt me mee dat er nog niemand tegen MM heeft gezegd dat vrouwspersonen op een ledenvergadering van de kerk ook niks te zoeken hebben :langue
Als die vrouwlui d'r monden maar stijfdicht houden, vind ik het best hoor..... :haha
er moet toch iemand koffie schenken, bedoel je? ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Lassie

Bericht door Lassie »

Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef:
Zita schreef:
MarthaMartha schreef:de Siberische temperatuur tijdens de ledenvergadering vanavond, en dat het in mijn huis ook al koud is...
ik word nooit meer warm denk ik.
mijn nep-uggs ruilen tegen een goed boek van Rudolf van Reest? Je wilt er niet mee in het openbaar gezien worden, maar gegarandeerd binnen tien minuten kokende voeten :) En anders zou ik maar een warm voetenbad of een complete douche nemen, daarna warm inpakken en naar bed.
wat zijn nep-uggs??????

Valt me mee dat er nog niemand tegen MM heeft gezegd dat vrouwspersonen op een ledenvergadering van de kerk ook niks te zoeken hebben :langue
Uggs: op rijkeluisscholen loopt iedereen ermee in de winter. Kost een paar cent, maar dan tel je tenminste mee, lijkt het daar....
Wie zegt dat de ledenvergadering van de kerk was? Staat nergens... :slurp
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Lassie schreef:
Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef:
Zita schreef: mijn nep-uggs ruilen tegen een goed boek van Rudolf van Reest? Je wilt er niet mee in het openbaar gezien worden, maar gegarandeerd binnen tien minuten kokende voeten :) En anders zou ik maar een warm voetenbad of een complete douche nemen, daarna warm inpakken en naar bed.
wat zijn nep-uggs??????

klopt, maar wij vermoeden dat het niet de ledenvergadering van de stichting tot behoud van milieuvriendelijk gefokte geelgevlekte dwergcavia's was.
~~Soli Deo Gloria~~
refo

Bericht door refo »

En bovendien: in de gemeente moeten ze volgens sommige interpretaties van sommige teksten zwijgen. Er staat niets over ledenvergaderingen.

Volgens de DKO-deskundige in de kerkenraad van Gouda bestaan ledenvergaderingen kerkrechtelijk niet. Het zijn kerkenraadsvergaderingen waar de 'leken' ook genodigd zijn. Als de leden ergens vóór zijn, maar de kerkenraad in meerderheid tegen dan gaat iets toch niet door.
Dus waarom de vrouwen daar nog immer geweerd worden? Daarover is in de DKO niets te vinden. Het staat wel degelijk en ouderwets.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
helma

Bericht door helma »

Hendrikus schreef:
Lassie schreef:
klopt, maar wij vermoeden dat het niet de ledenvergadering van de stichting tot behoud van milieuvriendelijk gefokte geelgevlekte dwergcavia's was.
weet je nooit bij M&M, die is nogal breed inzetbaar :huhu
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

refo schreef:En bovendien: in de gemeente moeten ze volgens sommige interpretaties van sommige teksten zwijgen. Er staat niets over ledenvergaderingen.

Volgens de DKO-deskundige in de kerkenraad van Gouda bestaan ledenvergaderingen kerkrechtelijk niet. Het zijn kerkenraadsvergaderingen waar de 'leken' ook genodigd zijn. Als de leden ergens vóór zijn, maar de kerkenraad in meerderheid tegen dan gaat iets toch niet door.
Kerkrechtelijk gezien klopt dat helemaal.
Waarbij aangetekend moet worden, dat er gevallen zijn, waarbij het verstandig is als de leden in meerderheid er mee eens zijn, bijvoorbeeld de verbouwing van het kerkgebouw.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Fijn dat jij het toch nog even aanstipt :nananere
Lassie schreef:
Hendrikus schreef: Wie zegt dat de ledenvergadering van de kerk was? Staat nergens... :slurp
:oO

:humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha

Tiberius schreef:
refo schreef:En bovendien: in de gemeente moeten ze volgens sommige interpretaties van sommige teksten zwijgen. Er staat niets over ledenvergaderingen.

Kerkrechtelijk gezien klopt dat helemaal.
Waarbij aangetekend moet worden, dat er gevallen zijn, waarbij het verstandig is als de leden in meerderheid er mee eens zijn, bijvoorbeeld de verbouwing van het kerkgebouw.
of besluiten inzake klimaatbeheersing :hum
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Dat ik nog steeds snorziek ben...
MarthaMartha

Orchidee schreef:Dat ik nog steeds snorziek ben...
ai balen.. beterschap!
te ziek om te genieten van een boek ofzo?
Orchidee

Bericht door Orchidee »

MarthaMartha schreef:
Orchidee schreef:Dat ik nog steeds snorziek ben...
ai balen.. beterschap!
te ziek om te genieten van een boek ofzo?
Ja zelfs dat, m'n hoofd... :sweat
*girly*

Bericht door *girly* »

dat ik nog steeds eigenlijk niet normaal rechtop kan lopen :oO 'moet' vanmiddag werken, en aan de ene kant wil ik wel werken, maar aan de andere kant twijfel ik enorm of het wel verstandig is ::flood
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
helma

Bericht door helma »

dat je niet op twee plekken tegelijk kan zijn :wiz

woensdag moet mijn dochter in Leiden de Messiah zingen
een stel kaarten gekocht en ook mijn dochter van 8 mocht mee (is inmiddels helemaal dol op dat vers en kent hem ook bijna uit haar hoofd)
is het projectavondop de basisschool :fi
Daar wil je natuurlijk ook heen voor de kleintjes
Nu gaan we gesplitst; de groten naar Leiden met papa.
De kleintjes met mij naar de basisschool.....
Plaats reactie