Heb je die fles wijn achter elkaar leeggedronken?Lassie schreef:van mezelf.

Heb je die fles wijn achter elkaar leeggedronken?Lassie schreef:van mezelf.
ik drink geen wijn.Afgewezen schreef:Heb je die fles wijn achter elkaar leeggedronken?Lassie schreef:van mezelf.
Heel reformatorisch. Al heet het dan lezelf mishagen.Lassie schreef:van mezelf.
Tja...Bonny schreef:Dat Luther bijna stopt. Erg jammer
DAAR baal jij dus van-DIA- schreef:
Verder: ik baal nooit. Balen heeft geen nut, geen zin.
Vandaar dat ik er ook vurig voor pleit om de 2e Baaldag af te schaffen
Zeer calvinistisch!-DIA- schreef:Tja...Bonny schreef:Dat Luther bijna stopt. Erg jammer
Zou ie dat volhouden?
Ik bedoel als je zo'n veelposter bent zou je volgens mijn redenering in een gat vallen....
Verder: ik baal nooit. Balen heeft geen nut, geen zin.
Vandaar dat ik er ook vurig voor pleit om de 2e Baaldag af te schaffen
*girly* schreef:m'n zusje
mijn nep-uggs ruilen tegen een goed boek van Rudolf van Reest? Je wilt er niet mee in het openbaar gezien worden, maar gegarandeerd binnen tien minuten kokende voetenMarthaMartha schreef:de Siberische temperatuur tijdens de ledenvergadering vanavond, en dat het in mijn huis ook al koud is...
ik word nooit meer warm denk ik.
Zita schreef:mijn nep-uggs ruilen tegen een goed boek van Rudolf van Reest? Je wilt er niet mee in het openbaar gezien worden, maar gegarandeerd binnen tien minuten kokende voetenMarthaMartha schreef:de Siberische temperatuur tijdens de ledenvergadering vanavond, en dat het in mijn huis ook al koud is...
ik word nooit meer warm denk ik.En anders zou ik maar een warm voetenbad of een complete douche nemen, daarna warm inpakken en naar bed.
Als je al weet dat die "opgelegde ideeen " onbijbels zijn zal dat afschudden wel lukken.henriët schreef:opgelegde ideeen die niet bijbels zijn
moeilijk om die van je af te schudden
MarthaMartha schreef:Zita schreef:mijn nep-uggs ruilen tegen een goed boek van Rudolf van Reest? Je wilt er niet mee in het openbaar gezien worden, maar gegarandeerd binnen tien minuten kokende voetenMarthaMartha schreef:de Siberische temperatuur tijdens de ledenvergadering vanavond, en dat het in mijn huis ook al koud is...
ik word nooit meer warm denk ik.En anders zou ik maar een warm voetenbad of een complete douche nemen, daarna warm inpakken en naar bed.
wat zijn nep-uggs??????