Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Tuurlijk reken ik dat mee in de boodschappen. Het zijn toch geen hobbyartikelen?
Ik tel zelfs cadeautjes (meestal) mee, behalve die van manlief, anders komt ie er maar bekaaid vanaf. Bloemen niet, die reken ik apart. Deze week 4 euro voor 20 gele tulpen.
Ik tel zelfs cadeautjes (meestal) mee, behalve die van manlief, anders komt ie er maar bekaaid vanaf. Bloemen niet, die reken ik apart. Deze week 4 euro voor 20 gele tulpen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Nou, super knap!vlinder schreef:Bescheiden en matig zijn...Ik heb dit keer niet op de koopjes gelet, want ik heb alles bij de AH gehaald.Orchidee schreef:Hoe doen jullie datvlinder schreef:
Ik gister 26 euro incl. een cadeautje en snoepgoed.![]()
![]()
Koek, snoep en toetjes zijn hier luxe en dus extra. Die heb ik niet elke week nodig.
Verder paprika als vleesvervanger is ook heel lekker. En zo heb je heel makkelijk goedkoop boodschappen.
Wij merken het direct aan de uitgaven als we één of twee avondjes visite krijgen.
Wij zijn met z'n 4en, maar ik red het niet met 100 euro p/week hoor

tip: ga voortaan naar de Aldi voor de grote klap, en pas dan naar andere zaken voor die dingen die de Aldi niet verkoopt.....doe ik ookOrchidee schreef:Nou, super knap!vlinder schreef:Bescheiden en matig zijn...Ik heb dit keer niet op de koopjes gelet, want ik heb alles bij de AH gehaald.Orchidee schreef:Hoe doen jullie datvlinder schreef:
![]()
Koek, snoep en toetjes zijn hier luxe en dus extra. Die heb ik niet elke week nodig.
Verder paprika als vleesvervanger is ook heel lekker. En zo heb je heel makkelijk goedkoop boodschappen.
Wij merken het direct aan de uitgaven als we één of twee avondjes visite krijgen.
(Moet er natuurlijk wél een Aldi zijn waar jij woont)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
ik let wel op de prijzen, maar hou teveel van lekker eten om veel concessies te doen. En het is bij ons niet heel erg nodig om ultrazuinig boodschappen te doen.
Hoe doe je dat?Lassie schreef:Ongeveer 1 week. Sommige spullen doen we langer mee.
Wij zijn ook saampies, maar........
Je doet toch niet aan proletarisch winkelen?

Wij redden het niet eens met € 200,00 p/week...Orchidee schreef:Nou, super knap!vlinder schreef:Bescheiden en matig zijn...Ik heb dit keer niet op de koopjes gelet, want ik heb alles bij de AH gehaald.Orchidee schreef:Hoe doen jullie datvlinder schreef:
![]()
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
ach...ik hou het maar niet meer bij 

Hier hetzelfde, wat dat betreft leven we bij de dag.helma schreef:ach...ik hou het maar niet meer bij
Maar wat Rens zei doen wij ook: de grote klap halen we bij de Aldi. Dat scheelt echt wel.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Tsja. Deze week waren we maar 30 euro kwijt.jvdg schreef:Hoe doe je dat?Lassie schreef:Ongeveer 1 week. Sommige spullen doen we langer mee.
Wij zijn ook saampies, maar........
Je doet toch niet aan proletarisch winkelen?![]()
Maar de andere week kan het zijn dat we 60 euro kwijt zijn.
Het is bij ons heel verschillend. En echt uiterreken wat wij per week kwijt zijn is lastig want ik haal ook vaak vlees in de aanbieding wat vervolgens in de vriezer gaat. Snap je?
Omdat we naast de liddl wonen haal ik daar meestal de basisproducten.
Orchidee schreef:Nou, super knap!vlinder schreef:Bescheiden en matig zijn...Ik heb dit keer niet op de koopjes gelet, want ik heb alles bij de AH gehaald.Orchidee schreef:Hoe doen jullie datvlinder schreef:
![]()
Ik neem aan dat ie 26 euro ook niet voor de hele week is. Er staat tenminste niet bij voor hoeveel dagen. En is als je het per dag rekent dan is het ook nog zo'n 150 euro.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)

verbazingwekkend wat ik hier allemaal lees
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik sluit me bij jou aan.henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel me echt een big spender......
En dat is heus niet, echt niet waar hoor.

ik heb me niet uitgelaten over of ik mezelf een big spender vind, of juist een zuunig vrouwtje..jvdg schreef:Ik sluit me bij jou aan.henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel me echt een big spender......
En dat is heus niet, echt niet waar hoor.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Om in leven te blijven heb je aan enkele euro's genoeg.
Brood 79 ct
Melk 47.5 ct plt
Aardappels 1.70 p 5 kg
Gemm. 1 euro p kg groente
Boter 35 ct p kuipje
Vlees 5 worsten 1.69 of 3 euro p kg rundergehakt
Euroshopper van de albert heijn is goedkoper dan de lidl/aldi
Ik schat in dat je als gezin met 2 kinderen voor 200 euro p/mnd goed boodschappen kunt doen.
Brood 79 ct
Melk 47.5 ct plt
Aardappels 1.70 p 5 kg
Boter 35 ct p kuipje
Ik schat in dat je als gezin met 2 kinderen voor 200 euro p/mnd goed boodschappen kunt doen.
Laatst gewijzigd door Gian op 06 feb 2010, 23:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
goeiemikmakmokkieGian schreef:Om in leven te blijven heb je aan enkele euro's genoeg.
Brood 79 ct
Melk 47.5 ct plt
Aardappels 1.70 p 5 kg
Boter 35 ct p kuipje