Tja, je zou de verjaardagen van de forummers eens kunnen nalopen.-DIA- schreef:- 2 september: Mijn Broer
- 2 februari: Een Kennis
- 28 januauri (morgen): Een ex-collega
Verder ken ik er niet zo bar veel...

Tja, je zou de verjaardagen van de forummers eens kunnen nalopen.-DIA- schreef:- 2 september: Mijn Broer
Tja... dat had ik even niet aan gedacht...jvdg schreef:Tja, je zou de verjaardagen van de forummers eens kunnen nalopen.-DIA- schreef:- 2 september: Mijn Broer
Inderdaad ja...jvdg schreef:Tja, je zou de verjaardagen van de forummers eens kunnen nalopen.-DIA- schreef:- 2 september: Mijn Broer
Je kent er in ieder geval meer als ik: ik ken geen van drieën.-DIA- schreef:- 2 september: Mijn Broer
als ze zich verveelt plakt ze ze injvdg schreef:Ik vraag me af wat de koningin met al die kaartjes doet.
Haar huis mee behangen?
helma schreef:als ze zich verveelt plakt ze ze injvdg schreef:Ik vraag me af wat de koningin met al die kaartjes doet.
Haar huis mee behangen?
Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,Mister schreef:helma schreef:als ze zich verveelt plakt ze ze injvdg schreef:Ik vraag me af wat de koningin met al die kaartjes doet.
Haar huis mee behangen?
Die desinteresse zal de RVD er vast niet bij hebben vermeld.-DIA- schreef:Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,
wegens ruimtegebrek en desinteresse worden ze eens in de 5 jaar vernietigd.
Hendrikus schreef:Die desinteresse zal de RVD er vast niet bij hebben vermeld.-DIA- schreef:Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,
En 5 jaar vind ik al heel lang: zo lang bewaren de meeste mensen hun verjaardagskaartjes niet, lijkt me.
henriët schreef:Hendrikus schreef:Die desinteresse zal de RVD er vast niet bij hebben vermeld.-DIA- schreef:Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,
En 5 jaar vind ik al heel lang: zo lang bewaren de meeste mensen hun verjaardagskaartjes niet, lijkt me.![]()
ik wel...
al vraag ik me steeds meer af, wat ik er mee moet..
ik heb ze nog vanaf de basisschool..
zou ik ook moeten zijn ja...Orchidee schreef:henriët schreef:Hendrikus schreef:Die desinteresse zal de RVD er vast niet bij hebben vermeld.-DIA- schreef:Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,
En 5 jaar vind ik al heel lang: zo lang bewaren de meeste mensen hun verjaardagskaartjes niet, lijkt me.![]()
ik wel...
al vraag ik me steeds meer af, wat ik er mee moet..
ik heb ze nog vanaf de basisschool..ik niet, ik ben nogal opruimerig
Meid, gooi weg. Gewoon een paar leuke schriften bewaren uit nostalgie en de rest wegmikken.henriët schreef:ik heb echt nog zoveel zooitjes
briefjes van de havo, die we onder de les schreven, deurbrieven van de studentenflat,
en zo voorts.
Idd, al dat overbodige sentiment..Luther schreef:Meid, gooi weg. Gewoon een paar leuke schriften bewaren uit nostalgie en de rest wegmikken.henriët schreef:ik heb echt nog zoveel zooitjes
briefjes van de havo, die we onder de les schreven, deurbrieven van de studentenflat,
en zo voorts.
Scheelt dozen aan ruimte.