Duikenburgse Wintermarkt

Tiberius
Administrator

Re: Duikenburgse Wintermarkt

Bericht door Tiberius »

Orchidee schreef:
Tiberius schreef:
De wegwijs is een maand later; dan kan je weer bijsparen. :)
Wie zegt dat :quoi
Dat was ik. Je quootjes kloppen niet helemaal.
Bernadientje

Bericht door Bernadientje »

Orchidee schreef:Mwah................dan toch liever de Wegwijs ;)
of de familiedagen in Hardenberg :langue
vogeltje

Bericht door vogeltje »

henriët schreef:
Tiberius schreef:Ik durf het haast niet te vragen, maar gaan er nog forummers naar de Duikenburgse Wintermarkt in Echteld?
Wij zijn van plan er vrijdagavond heen te gaan.
lijkt me wel gezellig
maar een euro kan maar 1 keer uitgegeven worden, dus kies ik liever voor de wegwijs!
Waarom zou ik daar heengaan.
Veel geld aan benzine kwijt, beetje rondhangen.
Laat mij maar naar een sprokkelwinkel gaan.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Nog steeds niemand? :cry
jvdg

Bericht door jvdg »

Tiberius schreef:Nog steeds niemand? :cry
Als enige RF-er krijg je mss. wel extra korting. :)
Of het boek van FT met gratis spiegel o.i.d..
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

jvdg schreef:
Tiberius schreef:
Mister schreef:Zal ik het zeggen? Vooruit maar...
Beide beurzen laat ik links liggen. Al dat materialisme ook in onze gezindte... :langue
Mogelijk ga ik er een spiegel kopen. :hum
Tja, je zult wel moeten, aangezien dit "evenement" ook onder de zuil kan worden gerangschikt. :)
Die Duikenburgse markt en de Wegwijs... tja.... ds. R. van de Kamp zei zaterdag: "We hebben alles wat de wereld ook heeft, alleen dan reformatorisch. [en hij noemde heel wat zaken, en toen:] ...en reformatorische beurzen... (even stilte)... op commerciële grondslag.

Alleen al de gedachte dat je op een foto gezet kunt worden, die de volgende dag in het RD staat, lekker shoppen in eigen sfeer...... :bobo
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
jvdg

Bericht door jvdg »

Luther schreef:
jvdg schreef:
Tiberius schreef:
Beide beurzen laat ik links liggen. Al dat materialisme ook in onze gezindte... :langue
Tja, je zult wel moeten, aangezien dit "evenement" ook onder de zuil kan worden gerangschikt. :)
Die Duikenburgse markt en de Wegwijs... tja.... ds. R. van de Kamp zei zaterdag: "We hebben alles wat de wereld ook heeft, alleen dan reformatorisch. [en hij noemde heel wat zaken, en toen:] ...en reformatorische beurzen... (even stilte)... op commerciële grondslag.

Alleen al de gedachte dat je op een foto gezet kunt worden, die de volgende dag in het RD staat, lekker shoppen in eigen sfeer...... :bobo
Mee eens Luther, maar nog niet met jouw onderschrift.
Je stopt toch als je dat wilt, en niet omdat je een aantal postings hebt bereikt?
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Tiberius schreef:Nog steeds niemand? :cry
Dan blijkt maar eens te meer dat jij de spiegel heel hard nodig hebt... ;)
Of speel ik nu op de persoon? :quoi
jvdg

Bericht door jvdg »

Mister schreef: Of speel ik nu op de persoon? :quoi
Ja.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

jvdg schreef:
Mister schreef: Of speel ik nu op de persoon? :quoi
Ja.
@Tib: sorry dan... :blush
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Luther schreef:
jvdg schreef:
Tiberius schreef:

Precies hetzelfde (en met dezelfde intonatie) zei hij tijdens de 'zuilpreek', die hier al eens besproken is. 't Was leuk om het weer te horen, vooral omdat je al wist wat er kwam (en omdat de zaal deze keer hardop lachte, terwijl je in de kerk alleen wat gesnuif om je heen hoorde).
Jongere

Bericht door Jongere »

Ik heb ook wel kritiek op onze (!) zuil, maar als ik dit lees vind ik het ook wat te veel worden eerlijk gezegd. We moeten niet tegen de zuil gaan preken, maar tegen de zonde. Er is inderdaad een grote groep mensen die de dominee blij toevalt als hij eens flink tekeer gaat tegen de zuil.
Wat ik lees van de houding van vd Schans spreekt me dan meer aan. Benoem concreet zonden als die aan zijn te wijzen, maar de zuil als zodanig is dat niet. Ik vind dit ook raken aan de christelijke vrijheid - een ieder zij in zijn gemoed ten volle verzekerd. Dat geldt dan blijkbaar niet voor mensen aan de "rechterkant" die dit soort dingen wel graag doen?
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Jongere schreef:Ik heb ook wel kritiek op onze (!) zuil, maar als ik dit lees vind ik het ook wat te veel worden eerlijk gezegd. We moeten niet tegen de zuil gaan preken, maar tegen de zonde. Er is inderdaad een grote groep mensen die de dominee blij toevalt als hij eens flink tekeer gaat tegen de zuil.
Wat ik lees van de houding van vd Schans spreekt me dan meer aan. Benoem concreet zonden als die aan zijn te wijzen, maar de zuil als zodanig is dat niet. Ik vind dit ook raken aan de christelijke vrijheid - een ieder zij in zijn gemoed ten volle verzekerd. Dat geldt dan blijkbaar niet voor mensen aan de "rechterkant" die dit soort dingen wel graag doen?
Ik denk dat je hier wel een punt heb. Ik ben ook niet altijd blij met de zuil en er is ook kritiek op aan te merken. Aan de andere kant ben ik blij dat hij bestaat, inderdaad, om zomaar eens heerlijk bij te tanken.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wim

Bericht door wim »

Stelletje zuilzeikerds:
Afbeelding
Da's niet bijtanken, maar afvalstoffen lozen.
De zuil gaat nog eens aan erosie ten onder.
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Je hoeft niet in de zuil.. als je niet durft..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Plaats reactie