DIERENBEULrefo schreef:Geen van beide. Allebei doodschieten.Orchidee schreef:Geen van beide...Bach!henriët schreef:
dvorak of händel
hond of kat?
Maar jij speelt vals.
Eerst Dvorak of Händel beantwoorden.

Ik heb geen kennis van die anderen

DIERENBEULrefo schreef:Geen van beide. Allebei doodschieten.Orchidee schreef:Geen van beide...Bach!henriët schreef:
dvorak of händel
hond of kat?
Maar jij speelt vals.
Eerst Dvorak of Händel beantwoorden.
In het kader van de bezuinigingen kan je de kat eerst door de hond op laten eten. Scheelt weer een kogel.refo schreef:Geen van beide. Allebei doodschieten.Orchidee schreef:
hond of kat?
Gian schreef:In het kader van de bezuinigingen kan je de kat eerst door de hond op laten eten. Scheelt weer een kogel.refo schreef:Geen van beide. Allebei doodschieten.Orchidee schreef:
hond of kat?
Ik acht de poster waardig om een ban te geven voor 100 jaar.Gian schreef:In het kader van de bezuinigingen kan je de kat eerst door de hond op laten eten. Scheelt weer een kogel.refo schreef:Geen van beide. Allebei doodschieten.Orchidee schreef:
hond of kat?
Als dierenvriend gun ik die hond gewoon een lekker hapje.jvdg schreef:Ik acht de poster waardig om een ban te geven voor 100 jaar.Gian schreef:In het kader van de bezuinigingen kan je de kat eerst door de hond op laten eten. Scheelt weer een kogel.refo schreef:Geen van beide. Allebei doodschieten.Orchidee schreef:
hond of kat?
ken je mijn kat nog niet...Gian schreef:In het kader van de bezuinigingen kan je de kat eerst door de hond op laten eten. Scheelt weer een kogel.refo schreef:Geen van beide. Allebei doodschieten.Orchidee schreef:
hond of kat?
als je mensen leert kennen, ga je van dieren houden!!!!!refo schreef:Geen van beide. Allebei doodschieten.Orchidee schreef:
hond of kat?
zelfgebakken!!!!!!!!!!!!!!Orchidee schreef:Wij hebben ook een dot van een kater!
Maarre...verder maar weer on-topic...
Zelfgebakken cake of bij de supermarkt/bakker?
Koffie natRens schreef:zelfgebakken!!!!!!!!!!!!!!Orchidee schreef:Wij hebben ook een dot van een kater!
koffie of thee?
Teveel gedronken?Orchidee schreef:Wij hebben ook een dot van een kater!
Orchidee schreef:Wij hebben ook een dot van een kater!
citroencake of chocoladecake, makkelijk toch?henriët schreef:Orchidee schreef:Wij hebben ook een dot van een kater!
Zelfgebakken cake of bij de supermarkt/bakker?![]()
die van mij mislukken altijd, dus als we een cake doen, toch van de bakker!
wim schreef:Teveel gedronken?Orchidee schreef:Wij hebben ook een dot van een kater!