Kameleon

kridje
Contacteer:

Kameleon

Bericht door kridje »

Bij iedereen wel bekend of niet?? Worden deze boeken misschien nog door jullie gelezen (SB???)? Wat vonden jullie ervan? Zijn de opa's al uitgelezen in deze boeken of blijven ze mooi? :P
Jelle

Bericht door Jelle »

Kridje hier is opa al in uit gelezen. kameleon heb ik toch niet zo heel veel gelezen. Komt misschien door de belgen?
Maar ik hield me toen meer bezig met het Wilde westen. snappie.
Maar verder ken ik ze wel de boeken, vroeger dacht ik dat het over dieren ging vanwege die kameleon!!!:,:,
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Jelle
Kridje hier is opa al in uit gelezen. kameleon heb ik toch niet zo heel veel gelezen. Komt misschien door de belgen?
Maar ik hield me toen meer bezig met het Wilde westen. snappie.
Maar verder ken ik ze wel de boeken, vroeger dacht ik dat het over dieren ging vanwege die kameleon!!!:,:,
Denk je dat nu niet meer? :D:D:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha ha ik ben nu anders gaan denken en in de loop der tijd kwam ik er achter dat een kameleon niet alleen een dier was maar ook een vrachtwagen. Maar ja dat kwam door die Belgen he. waarom zeiden ze toen ook niet geoon vrachtwagen:,
secret boy

Bericht door secret boy »

Origineel geplaatst door kridje
Bij iedereen wel bekend of niet?? Worden deze boeken misschien nog door jullie gelezen (SB???)? Wat vonden jullie ervan? Zijn de opa's al uitgelezen in deze boeken of blijven ze mooi? :P
Grootste kneuzeboeke ooit............ Dan tien keer liever Arendsoog
Aapje

Bericht door Aapje »

Nog 7 boeken van de Kameleon dan heb ik ze allemaal gelezen.
de Paus

Bericht door de Paus »

Origineel geplaatst door Aapje
Lees je nu nog Kameleon? Tjonge.... wat een nivo !!
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door de Paus
Origineel geplaatst door Aapje
Lees je nu nog Kameleon? Tjonge.... wat een nivo !!
Wie had eigenlijk dat onderwerp geopend over 'laag nivo'? :,:,:,:,:D:D:D:D:,:,:,
Adje

Bericht door Adje »

Vind je het gek, Aapje, dat je 4 keer per week naar de bieb moet. Van het soort Kameleon lees ik er 20 op een avond. Nee, geef mij Nijenhuis dan maar. Men vrage Lieneke om titels :P.
Aapje

Bericht door Aapje »

Wie had eigenlijk dat onderwerp geopend over 'laag nivo'? :,:,:,:,:D:D:D:D:,:,:,
IK

Maar jij hebt dit nooit goed gelezen anders vraag je dat niet en wist je wat ik er zelf over heb gezegd.
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Geef mij Nijenhuis maar. Men vrage Lieneke om titels :P.
:bu Oeii, raadpleeg dan Adje liever (kom je waarschijnlijk verder!)

[Veranderd op 18/4/02 door Lieneke]
Billy

Bericht door Billy »

heb ik alle deeltjes van de kameleon.

alleen de nieuwe versies van de zoon van H Roos heb ik niet meer gekocht omndat die niet ""echt"" zijn. Ze zijn te veel gemoderniseerd vind ik.

Dus alle ouwe kameleons van H. Roos Sr. heb ik en heb ik toen ik en jaar of 10 was verslonden!!!

Gezellige kinderboeken!! toppers!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
de Paus

Bericht door de Paus »

De Kameleon boeken heb ik ook verslonden. Altijd als ik in de bieb kwam, ging er minimaal eentje mee. Kheb de hele serie wel gelezen, maar kheb er maar 3 in de kast staan....
Nu nieuwe kameleon boeken zijn inderdaad niet meer echt.... niet authentiek in ieder geval....
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

En de nieuwe zijn soms niet echt netjes meer... Komen vrij vaak vloeken etc. in voor.
P.Paape

Bericht door P.Paape »

kameleon heb ik toch niet zo heel veel gelezen. Komt misschien door de belgen?
Verklaar je nader, Jelle!!!
Welke rol spelen de Belgen in die Friese boeken???????

den Belg
Plaats reactie