Kameleon
Kameleon
Bij iedereen wel bekend of niet?? Worden deze boeken misschien nog door jullie gelezen (SB???)? Wat vonden jullie ervan? Zijn de opa's al uitgelezen in deze boeken of blijven ze mooi? 

Denk je dat nu niet meer?Origineel geplaatst door Jelle
Kridje hier is opa al in uit gelezen. kameleon heb ik toch niet zo heel veel gelezen. Komt misschien door de belgen?
Maar ik hield me toen meer bezig met het Wilde westen. snappie.
Maar verder ken ik ze wel de boeken, vroeger dacht ik dat het over dieren ging vanwege die kameleon!!!:,:,

-
heb ik alle deeltjes van de kameleon.
alleen de nieuwe versies van de zoon van H Roos heb ik niet meer gekocht omndat die niet ""echt"" zijn. Ze zijn te veel gemoderniseerd vind ik.
Dus alle ouwe kameleons van H. Roos Sr. heb ik en heb ik toen ik en jaar of 10 was verslonden!!!
Gezellige kinderboeken!! toppers!!
alleen de nieuwe versies van de zoon van H Roos heb ik niet meer gekocht omndat die niet ""echt"" zijn. Ze zijn te veel gemoderniseerd vind ik.
Dus alle ouwe kameleons van H. Roos Sr. heb ik en heb ik toen ik en jaar of 10 was verslonden!!!
Gezellige kinderboeken!! toppers!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter