Ja. Dan zijn tenminste alleen de moeilijke dingen maar complex.Luther schreef:Blij dom te zijn?caprice schreef:Nee. Dat behoorlijk hoge niveau heb ik gelukkig niet.ZWP schreef:134 maal gelezen, maar geen reactie.
Heeft er iemand op het forum gekeken? Voelt niemand zich geroepen om (juist daar) mee te discussieren?
Oproep: discusieer mee op GoT-forum
Re: Oproep: discusieer mee op GoT-forum
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ben je bang voor moeilijke, complexe dingen dan?caprice schreef:Ja. Dan zijn tenminste alleen de moeilijke dingen maar complex.Luther schreef:Blij dom te zijn?caprice schreef:Nee. Dat behoorlijk hoge niveau heb ik gelukkig niet.ZWP schreef:134 maal gelezen, maar geen reactie.
Heeft er iemand op het forum gekeken? Voelt niemand zich geroepen om (juist daar) mee te discussieren?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nee. Zoals je ziet, laat ik die gewoon links liggen. Of ik verdiep me er zodanig in, dat ze niet meer complex zijn. 

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
De discussie over de tekst "En hij begeerde zijn buik te vullen met zwijnendraf..." is afgesplitst naar een ander topic.
Hier verder weer on-topic, aub.
Hier verder weer on-topic, aub.