Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Dat ik het mobieltje van m'n dochter heb meegewassen 

drukt de belkosten aanzienlijk..............Orchidee schreef:Dat ik het mobieltje van m'n dochter heb meegewassen
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
maar het kost me hoogstwaarschijnlijk wel een nieuwe...Rens schreef:drukt de belkosten aanzienlijk..............Orchidee schreef:Dat ik het mobieltje van m'n dochter heb meegewassen

Mijn moeder stelde de regel in: zakken leeg voor de kleding in de was gaat en anders is het voor mij. Ze heeft aardig wat centjes verdiend en zich voor dit soort toestanden ingedekt.Orchidee schreef:maar het kost me hoogstwaarschijnlijk wel een nieuwe...Rens schreef:drukt de belkosten aanzienlijk..............Orchidee schreef:Dat ik het mobieltje van m'n dochter heb meegewassen
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik haal nooit zakken leeg, dat moeten ze zelf doen. Onze oudste heeft ook een keer haar mobiel er in laten zitten, maar dat betekende dat ze zelf een nieuwe moest kopen.
Het is maar één keer gebeurd.
Het is maar één keer gebeurd.
Huize Jean en Jet zijn tot diep in de nacht telefonisch bereikbaarLuther schreef:Van mezelf.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Die van onze (blonde) dochter is al 3 keer door de was geweest...Orchidee schreef:Dat ik het mobieltje van m'n dochter heb meegewassen
En werkt nog steeds!
Waarschuwing: ga er niet aan zitten klungelen. Gewoon op laten drogen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Dat ik maar 1 1/2 uur geslapen heb, en néé, ik heb overdag niet geslapen.............misschien in de loop van de nacht zo tegen de ochtend dat ik nog wat slaap kan pakken, maar ben nu kláárwakker.............
zullen de zenuwen wel zijn...........
zullen de zenuwen wel zijn...........
Moderatorbericht:
Nou ik heb waarschijnlijk erg goed gewassen!!!Bert Mulder schreef:Die van onze (blonde) dochter is al 3 keer door de was geweest...Orchidee schreef:Dat ik het mobieltje van m'n dochter heb meegewassen
En werkt nog steeds!
Waarschuwing: ga er niet aan zitten klungelen. Gewoon op laten drogen.
Hij doet het echt niet meer

dat er maar 24 uur in een dag zitten, en je er daar ook nog een aantal van dien te slapen 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...van het nog niet thuis zijn van mijn man.... (en ik daar niet vrolijk van word)
...zoonlief nog niet op bed ligt terwijl hij morgenochten weer voor dag en dauw op moet (4.00 uur)

...zoonlief nog niet op bed ligt terwijl hij morgenochten weer voor dag en dauw op moet (4.00 uur)

Laatst gewijzigd door albion op 14 jan 2010, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
sja, ik snap het, joh, gewoon zelf naar bed gaan.. en een boek pakken... gaat de tijd snelleralbion schreef:...van het nog niet thuis zijn van mijn man.... (en ik daar niet vrolijk van wordt)![]()
succes!
Van de discussies, die ik al heb gehad over een nieuw mobieltje met mijn dochter ( 13 jr) 

dat ik vanavond alleen zit 

Orchidee schreef:Van de discussies, die ik al heb gehad over een nieuw mobieltje met mijn dochter ( 13 jr)
oh help

ik word soms ook stapel van puberdiscussies