Volgaarne afgestaan...henriët schreef:Katherina van Bora!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn dank is onuitsprekelijk!

Volgaarne afgestaan...henriët schreef:Katherina van Bora!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat ze nog leefde...!henriët schreef:Katherina van Bora!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ja ze heeft een vermoeide rug van het soppen....;)Voel je niet schuldig, Henriët. We hebben het samen gedaan!-DIA- schreef:Ik wist niet dat ze nog leefde...!henriët schreef:Katherina van Bora!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze moet wel heel erg oud zijn, dat is zeker!
Volgaarne afgestaan.henriët schreef:Katherina van Bora!!!!! voor je lieve bereidwilligheid!
hartelijk dank voor het afstaan!Luther schreef:Volgaarne afgestaan.henriët schreef:Katherina van Bora!!!!! voor je lieve bereidwilligheid!
Graag gedaan.henriët schreef:hartelijk dank voor het afstaan!Luther schreef:Volgaarne afgestaan.henriët schreef:Katherina van Bora!!!!! voor je lieve bereidwilligheid!
Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!Luther schreef:Graag gedaan.henriët schreef:hartelijk dank voor het afstaan!Luther schreef:Volgaarne afgestaan.henriët schreef:Katherina van Bora!!!!! voor je lieve bereidwilligheid!
Ja, helaas heeft Luther net z'n lompe schoenen die noeste arbeid weer verwoest...Katharina van Bora schreef: Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!
ik wist niet dat je lompen droeg............ik had je béter ingeschat.................................Luther schreef:Ja, helaas heeft Luther net z'n lompe schoenen die noeste arbeid weer verwoest...Katharina van Bora schreef: Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!
dat was niet in mijn of wel onze woonkamer, maar in die van Henriët!Luther schreef:Ja, helaas heeft Luther net z'n lompe schoenen die noeste arbeid weer verwoest...Katharina van Bora schreef: Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!
na een dringende waarschuwing, heeft Luther zn schoenen uitgedaan, en heb ik maar even de dweilstok gepakt, alles is weer keurigKatharina van Bora schreef:dat was niet in mijn of wel onze woonkamer, maar in die van Henriët!Luther schreef:Ja, helaas heeft Luther net z'n lompe schoenen die noeste arbeid weer verwoest...Katharina van Bora schreef: Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!