Daphne schreef:dat mijn vriend11 hoog woont
, ik in zijn huisje moest zijn omdat er een monteur zou komen... en de LIFT het niet doet....
, zo'n 22/23 trappen op...

Daphne schreef:dat mijn vriend11 hoog woont
, ik in zijn huisje moest zijn omdat er een monteur zou komen... en de LIFT het niet doet....
dwársaf zeker????Daphne schreef:dat mijn vriend11 hoog woont
via de leuning bedoel je? Ik zou wel willen... maarja.. uit fatsoen doe je dat dan weer niet natuurlijk! Ik kan wel melden dat ik een stuk sneller beneden was dan dat ik boven kwam...Rens schreef:dwársaf zeker????Daphne schreef:dat mijn vriend11 hoog woont
met dwársaf bedoelde ik feitelijk: hartstikke moe zeker toen je boven was???Daphne schreef:via de leuning bedoel je? Ik zou wel willen... maarja.. uit fatsoen doe je dat dan weer niet natuurlijk! Ik kan wel melden dat ik een stuk sneller beneden was dan dat ik boven kwam...Rens schreef:dwársaf zeker????Daphne schreef:dat mijn vriend11 hoog woont
gelukkig is ´t nog ergens goed voor geweest... (conditie) maar zulke grappen moeten ze maar niet al te vaak uitvoeren...
en heeft die monteur (met zijn gereedschap) toch ook wel de moeite genomen naar boven te klimmen?Rens schreef:met dwársaf bedoelde ik feitelijk: hartstikke moe zeker toen je boven was???Daphne schreef:via de leuning bedoel je? Ik zou wel willen... maarja.. uit fatsoen doe je dat dan weer niet natuurlijk! Ik kan wel melden dat ik een stuk sneller beneden was dan dat ik boven kwam...Rens schreef:dwársaf zeker????Daphne schreef:dat mijn vriend11 hoog woont
gelukkig is ´t nog ergens goed voor geweest... (conditie) maar zulke grappen moeten ze maar niet al te vaak uitvoeren...
shake handsMarthaMartha schreef:van mezelf
doe ik regelmatig trouwens
mmm... lang niet altijd.JolandaOudshoorn schreef:shake handsMarthaMartha schreef:van mezelf
maar ik vind jou een geweldige vrouw!!
jij staat nu niet achter mij (fysiek dan)MarthaMartha schreef:mmm... lang niet altijd.JolandaOudshoorn schreef:shake handsMarthaMartha schreef:van mezelf
jij wel trouwens!!!
effe jammeren in de chat???JolandaOudshoorn schreef:jij staat nu niet achter mij (fysiek dan)MarthaMartha schreef:mmm... lang niet altijd.JolandaOudshoorn schreef: shake hands
jij wel trouwens!!!
Ja, heerlijk he, ochtendstond heeft goud in de mond!Luther schreef:Aha, weer een medestander!fluitje schreef:Dat mijn wekker zo vroeg ging.
...jaja, en zand in de ogen...henriët schreef:Ja, heerlijk he, ochtendstond heeft goud in de mond!Luther schreef:Aha, weer een medestander!fluitje schreef:Dat mijn wekker zo vroeg ging.