Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Dat ik van de huisarts ábsoluut het huis niet uit mag............stomweg HUISARREST dus......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Dat ik eerst mijn schuur moet verwarmen, voordat ik mijn droger kan gebruiken...

- MarthaMartha
dat het in het spreekuren hok waar ik nog een half uur moet zitten zo enorm koud is...
ik zit te riebelen op mijn stoel...
nu ja, na de afgelopen 2 uur hou ik dat het komend half uur vast ook nog vol....
brrrrrrrrrrrrr
ik zit te riebelen op mijn stoel...
nu ja, na de afgelopen 2 uur hou ik dat het komend half uur vast ook nog vol....
brrrrrrrrrrrrr
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
rens, pak dan de telefoon en nodig mensen uit, laat je ze meteen boodschappen halen
orchidee, pak die droger op en zet m in je huis
martha, ben je al weer een beetje opgewarmd
orchidee, pak die droger op en zet m in je huis
martha, ben je al weer een beetje opgewarmd
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
ja,ja, waarom denk jij dat hij in de schuur staat...?orchidee, pak die droger op en zet m in je huis

niet omdat ik in huis zoveel ruimte voor zo'n ding heb...

Ach het is nu met deze kou wat lastig, maar verder vind ik het heel fijn!
De wasmachine en diepvrieskast staan ook in de schuur, dus nooit herrie van die apparaten

vind je dat niet lastig met regen,Orchidee schreef:ja,ja, waarom denk jij dat hij in de schuur staat...?orchidee, pak die droger op en zet m in je huis
De wasmachine en diepvrieskast staan ook in de schuur, dus nooit herrie van die apparaten
eerder had ik - tsss... kzou t alweer vergeten zijn- in ons oude huis, ook de wasmachine en droger in de schuur, maar ik vond het zoo n drama..vooral als het regende of als je 's nachts een kinderbed moest verschonen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zet je het 's nachts toch eerst buiten neer, spoelt het alvast schoon als het regent.henriët schreef:vind je dat niet lastig met regen,Orchidee schreef:ja,ja, waarom denk jij dat hij in de schuur staat...?orchidee, pak die droger op en zet m in je huis
eerder had ik - tsss... kzou t alweer vergeten zijn- in ons oude huis, ook de wasmachine en droger in de schuur, maar ik vond het zoo n drama..vooral als het regende of als je 's nachts een kinderbed moest verschonen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Zet je het 's nachts toch eerst buiten neer, spoelt het alvast schoon als het regent.henriët schreef:vind je dat niet lastig met regen,Orchidee schreef:ja,ja, waarom denk jij dat hij in de schuur staat...?orchidee, pak die droger op en zet m in je huis

en dan de volgende nacht de kotsresten in je tuin weg moeten spuiten zeker, of dat de buurvrouw komt vragen of de riolering nog wel goed is..fluitje schreef:Zet je het 's nachts toch eerst buiten neer, spoelt het alvast schoon als het regent.henriët schreef:vind je dat niet lastig met regen,Orchidee schreef:ja,ja, waarom denk jij dat hij in de schuur staat...?orchidee, pak die droger op en zet m in je huis
Dat ik vol trots de schoenenwinkel uitliep, om gelijk onderuit te glijden, resutlaat: Geschaafde knie en blauwe heup 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Zet je het 's nachts toch eerst buiten neer, spoelt het alvast schoon als het regent.
en dan de volgende nacht de kotsresten in je tuin weg moeten spuiten zeker, of dat de buurvrouw komt vragen of de riolering nog wel goed is..

Dat mijn wekker zo vroeg ging.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aha, weer een medestander!fluitje schreef:Dat mijn wekker zo vroeg ging.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
dat mijn vriend
11 hoog woont
, ik in zijn huisje moest zijn omdat er een monteur zou komen... en de LIFT het niet doet....
, zo'n 22/23 trappen op...

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."