Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Aan hen die deze avond en nacht moeten werken.
Succes en sterkte!
Succes en sterkte!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
aan oud en nieuw...
...danken voor wie God ook het afgelopen jaar was en wat Hij voor mij gedaan heeft...
...bidden voor het nieuwe jaar wat voor me ligt...
...danken voor wie God ook het afgelopen jaar was en wat Hij voor mij gedaan heeft...
...bidden voor het nieuwe jaar wat voor me ligt...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Thank you!Ichtus schreef:Aan hen die deze avond en nacht moeten werken.
Succes en sterkte!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Albert1987
Ik heb altijd bewondering voor mensen die 's nachts werken, en zeker deze nacht in de zorg of bij de politie! Hulde!!vlinder schreef:Thank you!Ichtus schreef:Aan hen die deze avond en nacht moeten werken.
Succes en sterkte!
...de dagen vanouds...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
iets heel onbenulligs, maar ja, dat is t echt op dit moment even..
dat we wat wijnglazen bij moeten kopen..
dat we wat wijnglazen bij moeten kopen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Aan de patiënten die net emotioneel waren. Zij weten dat ze het jaar 2010 niet zullen voltooien(menselijk gesproken), maar zijn er wel net aan begonnen. Veel leed zal er ook dit jaar weer hier zijn.
ah ja..vlinder schreef:Aan de patiënten die net emotioneel waren. Zij weten dat ze het jaar 2010 niet zullen voltooien(menselijk gesproken), maar zijn er wel net aan begonnen. Veel leed zal er ook dit jaar weer hier zijn.
ja, maar dat geldt niet alleen voor die patiënten..
eigenlijk is t maar goed dat we van te voren niet weten hoe en of wat.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee, maar jij gaat er van uit dat je het einde van dit jaar haalt, ik ook. Maar zij weten dat dit ZEKER niet zo zal zijn. (opnieuw allemaal menselijk gesproken).henriët schreef:ah ja..vlinder schreef:Aan de patiënten die net emotioneel waren. Zij weten dat ze het jaar 2010 niet zullen voltooien(menselijk gesproken), maar zijn er wel net aan begonnen. Veel leed zal er ook dit jaar weer hier zijn.
ja, daar zeg je wat, menselijkerwijs gesproken wel, maar toch..vlinder schreef:Nee, maar jij gaat er van uit dat je het einde van dit jaar haalt, ik ook. Maar zij weten dat dit ZEKER niet zo zal zijn. (opnieuw allemaal menselijk gesproken).henriët schreef:ah ja..vlinder schreef:Aan de patiënten die net emotioneel waren. Zij weten dat ze het jaar 2010 niet zullen voltooien(menselijk gesproken), maar zijn er wel net aan begonnen. Veel leed zal er ook dit jaar weer hier zijn.
vorige week in de gemeente een meisje van 19 overleden, dan ga je toch ook denken.. zij ging ons voor, dus waarom zou ik dit jaar wel het einde halen.. het kan gewoon .. sterven en dan komt er meteen wel wat anders kijken.. ben ik bereid om te sterven,
en dan kan er soms wel eens verlangen zijn om te sterven,
maar ach..
nu ja, t zijn allemaal diepe gedachten en eigenlijk niet echt iets voor op t forum.
Of juist wel......henriët schreef:nu ja, t zijn allemaal diepe gedachten en eigenlijk niet echt iets voor op t forum.
Dank je wel Ichtus.Ichtus schreef:Aan hen die deze avond en nacht moeten werken.
Succes en sterkte!
Hoe het was heb ik bij mijn wens al neergezet.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aan mijn schoonouders die er al jaren niet meer zijn!
En aan mijn vader die ik ook al ruim 5 jaar moet missen!
En aan mijn vader die ik ook al ruim 5 jaar moet missen!
Aan een paar lastige vragen... waar ik nog niet echt uitkom.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
hmm.. iets om te delen? of niet direct?