joh, leuk juist! ik ga zo ook op de fiets weg. Heerlijk genieten!Lassie schreef:aan straks, dat ik met m'n fiets de weg op moet.
Waar denk jij op dit moment aan?
- JolandaOudshoorn
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
totdat je valtJolandaOudshoorn schreef:joh, leuk juist! ik ga zo ook op de fiets weg. Heerlijk genieten!Lassie schreef:aan straks, dat ik met m'n fiets de weg op moet.

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
ik met de auto....Lassie schreef:aan straks, dat ik met m'n fiets de weg op moet.
- JolandaOudshoorn
Ik ben niet gevallen en heb de grootste lol gehad!! Gezellig met een vriendin fietsen naar een andere vriendin toe. En het lopen naar school is ook heerlijk, met al die sneeuwballen die rond je oren vliegen.hmprff schreef:totdat je valtJolandaOudshoorn schreef:joh, leuk juist! ik ga zo ook op de fiets weg. Heerlijk genieten!Lassie schreef:aan straks, dat ik met m'n fiets de weg op moet.
Aan Ichtus! Lukt het met je schoolwerk? Succes! 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
aan de vriend en het gezin van de vanmiddag begraven 19 jarige meisje uit onze kerk.
maar ook aan het rijke getuigenis mocht gegeven worden, dat zij nu voor eeuwig Boven is..
en dat plaats mezelf voor zelfonderzoek.
maar ook aan het rijke getuigenis mocht gegeven worden, dat zij nu voor eeuwig Boven is..
en dat plaats mezelf voor zelfonderzoek.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Aan allemaal dingen...
Hoe het met mijn vriendin zal zijn - en hoe het deze dagen met haar gaat nu haar moeder overleden is...
Aan de kindertjes op mijn stage
Aan heel belangrijke dingen.
That's all.
En aan - dat ik weer eens een goed nachtje moet maken.
Hoe het met mijn vriendin zal zijn - en hoe het deze dagen met haar gaat nu haar moeder overleden is...
Aan de kindertjes op mijn stage
Aan heel belangrijke dingen.

That's all.
En aan - dat ik weer eens een goed nachtje moet maken.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
aan de fam. die van de week aan het graf stonden van hun man, vader en opa. bbrr. Zo ineens weg. Zonder ook afscheid genomen te hebben.
Gewoon, aan hoe ik het vogend jaar beter kan doen.
Ik wil wat dingen veranderen...
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
vogeltje schreef:Gewoon, aan hoe ik het vogend jaar beter kan doen.

ik zou graag meer dienstbaar willen zijn komend jaar.
Ik ook. Aan mijn eigen gezin.helma schreef:vogeltje schreef:Gewoon, aan hoe ik het vogend jaar beter kan doen.
wel herkenbaar...

- JolandaOudshoorn
mijn eigen gezin, de buurt, de eenzamen...vogeltje schreef:Ik ook. Aan mijn eigen gezin.helma schreef:vogeltje schreef:Gewoon, aan hoe ik het vogend jaar beter kan doen.
wel herkenbaar...
Ik moet eigenlijk meer attent worden op omgeving. Ik vergeet zo snel een kaartje te sturen, een felicitatie te doen etc.
En ik wil meer gaan werken aan de dagelijkse omgang met God. Volhardener, dieper.
Het trieste is dat ik nu al weet dat ik volgend jaar om dit tijdstip weer gefaald heb.....
Misschien als we een planner gebruiken waar we alles opzetten...JolandaOudshoorn schreef:mijn eigen gezin, de buurt, de eenzamen...vogeltje schreef:Ik ook. Aan mijn eigen gezin.helma schreef:vogeltje schreef:Gewoon, aan hoe ik het vogend jaar beter kan doen.
wel herkenbaar...
Ik moet eigenlijk meer attent worden op omgeving. Ik vergeet zo snel een kaartje te sturen, een felicitatie te doen etc.
En ik wil meer gaan werken aan de dagelijkse omgang met God. Volhardener, dieper.
Het trieste is dat ik nu al weet dat ik volgend jaar om dit tijdstip weer gefaald heb.....
aan dat soms het leven een grote rommel lijkt, maar dat als je kijkt naar de kleine dingen en al het positieve eruit haalt, je door kunt gaan. Maar dat het soms heel veel energie kost om ondanks alles door te blijven gaan.
Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
Ik sluit me helemaal bij je aan Jolanda.JolandaOudshoorn schreef:mijn eigen gezin, de buurt, de eenzamen...vogeltje schreef:Ik ook. Aan mijn eigen gezin.helma schreef:vogeltje schreef:Gewoon, aan hoe ik het vogend jaar beter kan doen.
wel herkenbaar...
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!