Dieren in de hemel?

Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Dieren in de hemel?

Bericht door Joannah »

:paladin moordenaar in naam van Jezus (let op het kruis)
Totaal verwerpelijk, als je het mij vraagt
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
monique
Berichten: 1319
Lid geworden op: 16 jan 2008, 12:56
Locatie: op een plekje van deze wereld :)

Re: Dieren in de hemel?

Bericht door monique »

ik vind dit een raar topic slaat nergens op eigenlijk iedereen weet dit tog :bobo
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Dieren in de hemel?

Bericht door Marnix »

Auto schreef:
Familie Bos schreef: Is het dan echt zo dat refo's nooit blij kunnen en mogen zijn met de geweldige liefdevolle dingen uit de bijbel ?
Dan begin ik nu te begrijpen waarom ze altijd in het zwart met een somber gebukt hoofd naar de kerk gaan.
Lekkere vooroordelen en generalisatie pas je toe.
nou, laten we eerlijk zijn, het zijn niet alleen maar vooroordelen. Gereformeerden hebben gewoon moeite met gevoelens uiten. We zijn te nuchter, doe maar normaal, dat is al gek genoeg. We staan of zitten stijf in de kerk en zingen strak voor ons uit. Over juichen, klappen, handen omhoog. Maar geen haar in ons hoofd die er aan denkt het ook te doen. En dat we een juich-smiley plaatsen komt daar ook kritiek op.. Dat we dat niet gepast vinden is niet bijbels, maar cultureel bepaald.

Natuurlijk is dat een stereotiep en geldt het niet voor iedereen maar het is wel een beetje de trend. Op zich wel jammer. Vooral omdat we weer gaan oordelen op basis van eigen cultuur ipv de bijbel. Juichen en dansen als christen? Dan ben je voor velen per definitie al verdacht ;-)
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Dieren in de hemel?

Bericht door Bonny »

Joannah schreef::paladin moordenaar in naam van Jezus (let op het kruis)
Totaal verwerpelijk, als je het mij vraagt
Wat heeft deze :paladin met moordenaar in naam van Jezus te maken?
The Groom's still waiting at the altar
Plaats reactie