Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
dat het me niet lukt om foto s up te loaden op hyves 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat ik niet in het clientvolgsysteem van het re-integratiebureau kan

Krijg je een foutmelding?henriët schreef:dat het me niet lukt om foto s up te loaden op hyves
Want er is een tool voor waardoor het sneller gaat.
Via de site lijkt het niet te werken, maar dat is wel zo. Je moet alleen wachten tot je aan de beurt bent, dan.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Kan ik me voorstellen, ik zou ook niet gevolgd willen worden door jou.Gijs83 schreef:Dat ik niet in het clientvolgsysteem van het re-integratiebureau kan![]()

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Zouden clienten mijn pc gehackt hebbenfluitje schreef:Kan ik me voorstellen, ik zou ook niet gevolgd willen worden door jou.Gijs83 schreef:Dat ik niet in het clientvolgsysteem van het re-integratiebureau kan![]()

dat m'n huisarts weer een stomme stunt heeft uitgehaald
Ik moest een moedervlek op m'n wang weg laten halen; heeft hij de verkeerde doorgegeven, dus nou zit die 'onrustige' moedervlek er nu nóg! Kan ik wéér een afspraak gaan maken

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Dat is echt stom!*girly* schreef:dat m'n huisarts weer een stomme stunt heeft uitgehaaldIk moest een moedervlek op m'n wang weg laten halen; heeft hij de verkeerde doorgegeven, dus nou zit die 'onrustige' moedervlek er nu nóg! Kan ik wéér een afspraak gaan maken
![]()
![]()

Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
- MarthaMartha
wat voor gevolgen heeft dat voor jou dan?Gijs83 schreef:Dat ik niet in het clientvolgsysteem van het re-integratiebureau kan![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
dat ik een zeer boze bui had.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Stom is geloof ik nog zacht uitgedrukt! Grrr wou vandaag nog even bij 'm langs gaan, maar 'meneer had pauze'...Anderhalf uur langvogeltje schreef:Dat is echt stom!*girly* schreef:dat m'n huisarts weer een stomme stunt heeft uitgehaaldIk moest een moedervlek op m'n wang weg laten halen; heeft hij de verkeerde doorgegeven, dus nou zit die 'onrustige' moedervlek er nu nóg! Kan ik wéér een afspraak gaan maken
![]()
![]()

*girly* schreef:Stom is geloof ik nog zacht uitgedrukt! Grrr wou vandaag nog even bij 'm langs gaan, maar 'meneer had pauze'...Anderhalf uur langvogeltje schreef:Dat is echt stom!*girly* schreef:dat m'n huisarts weer een stomme stunt heeft uitgehaaldIk moest een moedervlek op m'n wang weg laten halen; heeft hij de verkeerde doorgegeven, dus nou zit die 'onrustige' moedervlek er nu nóg! Kan ik wéér een afspraak gaan maken
![]()
![]()
En toen moest ik naar m'n werk, dus ik denk dat ik morgen maar 's even een vriendelijk gesprekje met 'm ga voeren
wat een fijne relatie heb jij met je dokter

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ja mijn relatie met m'n huisarts is fantastisch...! We hebben hier wel 5 huisartsen in 1 praktijk, maar je hebt elk je eigen huisarts, maar ik denk dat ik nu m'n dossier toch maar 's een x op ga vragen, en 's even bij andere huisartsen ga kijken of ze nog 'n plekje over hebben!
M'n vriend was zo boos dat 'ie in staat was om vanuit N-Groningen hier ff naar toe te komen om even langs de huisarts te gaan
Maar dat doe ik morgen zelf maar even..
Baal er trouwens ook van dat gelijk in begin 2010 m'n eigen risico er al aan gaat....En dat door die STOMME huisarts
Want die ziekenhuisbezoekjes zijn niet bepaald goedkoop ofzo 
M'n vriend was zo boos dat 'ie in staat was om vanuit N-Groningen hier ff naar toe te komen om even langs de huisarts te gaan

Baal er trouwens ook van dat gelijk in begin 2010 m'n eigen risico er al aan gaat....En dat door die STOMME huisarts

Wij hebben ook een huisartsengroepsparktijk met ongeveer 5 a 6 artsen (k weet het juiste getal niet eens),*girly* schreef:Ja mijn relatie met m'n huisarts is fantastisch...! We hebben hier wel 5 huisartsen in 1 praktijk, maar je hebt elk je eigen huisarts, maar ik denk dat ik nu m'n dossier toch maar 's een x op ga vragen, en 's even bij andere huisartsen ga kijken of ze nog 'n plekje over hebben!
M'n vriend was zo boos dat 'ie in staat was om vanuit N-Groningen hier ff naar toe te komen om even langs de huisarts te gaanMaar dat doe ik morgen zelf maar even..
Baal er trouwens ook van dat gelijk in begin 2010 m'n eigen risico er al aan gaat....En dat door die STOMME huisartsWant die ziekenhuisbezoekjes zijn niet bepaald goedkoop ofzo
ik zou soms ook wel willen overstappen naar een andere.... maar dat is ook nogal wat...
Het niet omdat de huisarts niet deskundig is... maar hij is wel een wat lauw, en onderneemt weinig actie.
Overgaan naar een andere arts in dezelfde groepspraktijk betekent dat je laat merken dat je je huisarts toch niet
echt vertrouwt, en dat kan ook in je nadeel werken. Dacht ik...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Nog een late reactie, maar misschien nog een bruikbare tip:
Iemand duwde mij eens in een zwembad met kleding en al. In mijn zak zat mijn mobiel nog.
Alleen Batterij eruit gehaald en alle onderdelen in een bak met rijst gelegd. Volgende dag deed hij het weer.
@ Girly,
Vertrouwen is de helft van de genezing krijgen wij voorgeschoteld.
Meis zoek lekker een ander huisarts, dit wordt nooit meer wat als ik al je verhalen zo lees.
Iemand duwde mij eens in een zwembad met kleding en al. In mijn zak zat mijn mobiel nog.
Alleen Batterij eruit gehaald en alle onderdelen in een bak met rijst gelegd. Volgende dag deed hij het weer.
@ Girly,
Vertrouwen is de helft van de genezing krijgen wij voorgeschoteld.
Meis zoek lekker een ander huisarts, dit wordt nooit meer wat als ik al je verhalen zo lees.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Dat ik niet kan werken, maar gelukkig hebben ze het gisteravond verholpen en kon ik vanmorgen gewoon weer aan de slag!MarthaMartha schreef:wat voor gevolgen heeft dat voor jou dan?Gijs83 schreef:Dat ik niet in het clientvolgsysteem van het re-integratiebureau kan![]()