Ik baal nu erg, dus 'k open maar een nieuwe.
Waar ik van baal?
Hulp moeten vragen

Probeer dan te zien hoe fijn het is, dàt er hulp is.Jo-Ann schreef:Ooit was er zo'n topic op deze titel. Deze is gesloten.
Waar ik van baal?
Hulp moeten vragen
henriët schreef:dat ik niet heerlijk de kinderen op de slee kan trekken en een sneeuwpop maken, gelukkig kwam mn zusje, die even flink in de sneeuw ging spelen met de kids hier.
schatjehenriët schreef:sterkte!
hihi, herkenbaar esedele strijdster schreef:Laat ik er nu van balen dat m'n zus net een beetje te ver weg woont om met haar kinderen te sleeen en sneeuwpoppen te bouwen.![]()
Lijkt me echt geweldig leuk, tja... (als de zon scheen zat ik er al, nadeel is dat de sneeuw dan doorgaans weg is)
nou zeg, dank je..Jo-Ann schreef:schatjehenriët schreef:sterkte!
henriët schreef:nou zeg, dank je..Jo-Ann schreef:schatjehenriët schreef:sterkte!
( de een noemt me opstandig, de ander een schatje.. sjonge zeg.. als ik nou maar weet wie ik zelf ben... anders ben ik bang dat ik toch wel wat verward raak)
mag ik het met Henriët voor de volle 100% eens zijn???henriët schreef:Probeer dan te zien hoe fijn het is, dàt er hulp is.Jo-Ann schreef:Ooit was er zo'n topic op deze titel. Deze is gesloten.
Waar ik van baal?
Hulp moeten vragen
Het is nooit leuk hulp van anderen nodig te hebben, je doet het liever zelf, maar als het niet anders kan, dan is het fijn dat er hulp is.
dat magRens schreef:mag ik het met Henriët voor de volle 100% eens zijn???henriët schreef:Probeer dan te zien hoe fijn het is, dàt er hulp is.Jo-Ann schreef:Ooit was er zo'n topic op deze titel. Deze is gesloten.
Waar ik van baal?
Hulp moeten vragen
Het is nooit leuk hulp van anderen nodig te hebben, je doet het liever zelf, maar als het niet anders kan, dan is het fijn dat er hulp is.
denk er om, zó krijg je stevige hoofdpijn...........hmprff schreef:van mezelf
Nou en? Prinsje al met de kont in de sneeuw gelegen?!henriët schreef:dat ik niet heerlijk de kinderen op de slee kan trekken en een sneeuwpop maken, gelukkig kwam mn zusje, die even flink in de sneeuw ging spelen met de kids hier.
ach...die hoofdpijn maakt me niet zoveel uit...Rens schreef:denk er om, zó krijg je stevige hoofdpijn...........hmprff schreef:van mezelf
dan baal je dáár weer van.........hmprff schreef:ach...die hoofdpijn maakt me niet zoveel uit...Rens schreef:denk er om, zó krijg je stevige hoofdpijn...........hmprff schreef:van mezelf