Als ik met mijn vrouw uit ben, zal de 'TomTom' (in mijn geval Magellan) meestal uitstaan, want mijn vrouw is een perfekte 'navigator'....Marnix schreef:Leuk dat mijn tip in praktijk is gebracht. En ja, Sanadome is altijd erg fijnHeerlijk.
Wat die TomTom betreft, zonder TomTom kan je prima een relatie hebben. Joanne en ik hebben dat helemaal goed aangepakt. In plaats van dat de man rijdt en de vrouw kaartleest (wat nogal eens mis gaat, zeker als je geen upside-down-kaart hebt (wie niet weet wat dat is, laat dat zo want het is te gek voor woorden) rijdt bij ons Joanne vaak... en dan lees ik kaart. We waren afgelopen vakantie met 2 auto's, 1 met TomTom en eentje niet... regelmatig heb ik de TomTom moeten corrigeren, reden wij voorop of reden we een aparte route waarbij we het van de TomTom wonnen
dagje uit???
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: dagje uit???
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
De mijne niet. Maar kan wel goed rijden. En dat moet ik nog een keertje gaan lerenBert Mulder schreef:Als ik met mijn vrouw uit ben, zal de 'TomTom' (in mijn geval Magellan) meestal uitstaan, want mijn vrouw is een perfekte 'navigator'....Marnix schreef:Leuk dat mijn tip in praktijk is gebracht. En ja, Sanadome is altijd erg fijnHeerlijk.
Wat die TomTom betreft, zonder TomTom kan je prima een relatie hebben. Joanne en ik hebben dat helemaal goed aangepakt. In plaats van dat de man rijdt en de vrouw kaartleest (wat nogal eens mis gaat, zeker als je geen upside-down-kaart hebt (wie niet weet wat dat is, laat dat zo want het is te gek voor woorden) rijdt bij ons Joanne vaak... en dan lees ik kaart. We waren afgelopen vakantie met 2 auto's, 1 met TomTom en eentje niet... regelmatig heb ik de TomTom moeten corrigeren, reden wij voorop of reden we een aparte route waarbij we het van de TomTom wonnen

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- monique
ik zal zggen ga naar dordrecht mensen het is zoooo mooi daar
vooral vandaag morgen en zondag want er is kerstmarkt met schaatsbaan
er zijn hele mooie kerken vooral de grote kerk waar de dortse sinode gemaakt is
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Bert Mulder
- Contacteer:
Meende dat de synode 1618-19 in de Kloveniersdoelen was, die er al lang niet meer is...monique schreef:ik zal zggen ga naar dordrecht mensen het is zoooo mooi daar
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- monique
kijk maar agter in de bijbel synode van dort (dortse leerregels)Bert Mulder schreef:Meende dat de synode 1618-19 in de Kloveniersdoelen was, die er al lang niet meer is...monique schreef:ik zal zggen ga naar dordrecht mensen het is zoooo mooi daar

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Bert Mulder
- Contacteer:
De Synode van Dordrecht, ook wel Synode van Dordt genoemd, was de laatste landelijke vergadering van de gereformeerde kerk tijdens de Republiek. De Synode was bijeengeroepen in opdracht van de Staten-Generaal. De vergadering werd gehouden in 1618-1619 in de Kloveniersdoelen in Dordrecht en werd ook bijgewoond door vertegenwoordigers van buitenlandse gereformeerde kerken.monique schreef:kijk maar agter in de bijbel synode van dort (dortse leerregels)Bert Mulder schreef:Meende dat de synode 1618-19 in de Kloveniersdoelen was, die er al lang niet meer is...monique schreef:ik zal zggen ga naar dordrecht mensen het is zoooo mooi daar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synode_van_Dordrecht
Als je naar Dordrecht gaat, gelijk maar even in de grote kerk langs. Daar kun je van alles lezen over de synode van Dordt, maar niet dat hij daar in de kerk is gehouden. Het gebouw waar dat is geweest bestaat al heel lang niet meer. Je kunt wel een maquette van het gebouw zien en de poppetjes zien er heel echt en leuk uit.monique schreef:kijk maar agter in de bijbel synode van dort (dortse leerregels)Bert Mulder schreef:Meende dat de synode 1618-19 in de Kloveniersdoelen was, die er al lang niet meer is...monique schreef:ik zal zggen ga naar dordrecht mensen het is zoooo mooi daar
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
Wat is leuk om te doen in of nabij Rotterdam, op een zaterdagmiddag (ongeveer 3 uurtjes) met 2 kinderen (10 en 6 - adhd-ers)?
(we proberen het nuttige met iets aangenaams te verenigen....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Katharina van Bora
Bij helder weer springen er bij Rhoon parachutes (is dit het goede meervoud??) Je staat er dan met je neus bovenop, dus niet zoals bij de Ginkelse hei.MarthaMartha schreef:Wat is leuk om te doen in of nabij Rotterdam, op een zaterdagmiddag (ongeveer 3 uurtjes) met 2 kinderen (10 en 6 - adhd-ers)?
Als je het adres wilt weten, dan hoor ik het wel (via PB), want dan moet ik het even precies opzoeken, want wij reden er afgelopen zaterdag toevallig langs en hebben toen even staan kijken. Erg leuk!
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
http://www.villazebra.nl/MarthaMartha schreef:Wat is leuk om te doen in of nabij Rotterdam, op een zaterdagmiddag (ongeveer 3 uurtjes) met 2 kinderen (10 en 6 - adhd-ers)?
misschien een idee?
of dit: http://www.scienceout.nl/organisaties/15
of dit: http://www.havenmuseum.nl/
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Misschien is plaswijck een idee?!MarthaMartha schreef:Wat is leuk om te doen in of nabij Rotterdam, op een zaterdagmiddag (ongeveer 3 uurtjes) met 2 kinderen (10 en 6 - adhd-ers)?
Of je rijdt even door naar Hoek van Holland en lekker naar t strand.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bal-orig in Ommoord (overdekte speeltuin)MarthaMartha schreef:Wat is leuk om te doen in of nabij Rotterdam, op een zaterdagmiddag (ongeveer 3 uurtjes) met 2 kinderen (10 en 6 - adhd-ers)?
De Pannenkoekenboot in de Parkhaven
Zwemmen in 1 van de zwembaden (Krimpen, Capelle, Schiedam, Dordrecht)
Soms is er in de Kunsthal een leuke tentoonstelling (vlak naast erasmus mc)
Heb je hier iets aan

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik zou ADHD'ers niet graag meenemen, naar ballorig in Ommoord, en ook niet naar ons zwembad hier in Krimpen...zoooooooooooooooooo druk beiden!Mara schreef:Bal-orig in Ommoord (overdekte speeltuin)MarthaMartha schreef:Wat is leuk om te doen in of nabij Rotterdam, op een zaterdagmiddag (ongeveer 3 uurtjes) met 2 kinderen (10 en 6 - adhd-ers)?
De Pannenkoekenboot in de Parkhaven
Zwemmen in 1 van de zwembaden (Krimpen, Capelle, Schiedam, Dordrecht)
Soms is er in de Kunsthal een leuke tentoonstelling (vlak naast erasmus mc)
Heb je hier iets aan
Teveel prikkels...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
ballorig wordt het niet, we willen graag iets wat we zelf ook leuk vinden, zwemmen is op zich leuk, maar ik pas niet meer in mijn badpak.... wat is er in Plaswijck jet?
het strand klinkt ook goed, maar ligt aan het weer.
overige pties moet ik nog bekijken.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
In Plaswijck is heel veel te doen, normale speeltuin zonder al te veel poespas.MarthaMartha schreef:ballorig wordt het niet, we willen graag iets wat we zelf ook leuk vinden, zwemmen is op zich leuk, maar ik pas niet meer in mijn badpak.... wat is er in Plaswijck jet?
Maar... het is helaas nog niet overdekt, dus het moet eigenlijk wel droog zijn.
Wat moet je op een natte glijbaan

Je hebt er ook een kleine bescheiden dierentuin, met otters e.d.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon