Vrij flauw.Corydoras schreef:Moet je Hendrikus niet half citeren (vet van mij):Tiberius schreef:Precies. Hendrikus grijpt een slap verhaaltje aan om een boude bewering te maken, met het doel één in de forumregels genoemde kerkverbanden in een kwaad daglicht te stellen.Josephus schreef:Tiberius schreef:Niemand zegt hier dat Hendrikus liegt (dat wordt alleen maar in de mond gelegd), alleen dat hij roddelt en achterklapt.Op zich best een beschuldiging. Jij moet nu wel bewijzen dat Hendrikus zijn opmerkingen bewust heeft gemaakt met het doel om anderen in een kwaad daglicht te stellen.Van Dale schreef:rod·del: geroddel, lasterpraatje
rod·de·len: opzettelijk slechte dingen van iemand vertellen; kwaadspreken, lasteren
Ik quote slechts twee uitspraken:
Laat het eens tot je doordringen hoeveel schade het jouw geliefde kerkverband berokkend heeft en nog dagelijks berokkent, dit soort staaltjes van kerkenraadspraktijken.
Onderbouwing? 0,0
O ja, dat gebeurt in de GG, en niet uitzonderingsgewijs.
Onderbouwing? Ik speelde ooit psalm 13. Kreeg meteen de vraag welk gezang ik had gespeeld.
Hendrikus schreef:Inmiddels is daar wel de richtlijn dat je alleen bekende psalmen mag spelen, ja.Tiberius schreef:En werd je toen verboden om dat te spelen?Hendrikus schreef: O ja, dat gebeurt in de GG, en niet uitzonderingsgewijs.
Ik speelde ooit psalm 13. Kreeg meteen de vraag welk gezang ik had gespeeld.
Maar daar heb ik geen last meer van.
Hendrikus is inmiddels al jaren vertrokken uit die gemeente. Dus dat verband is er niet.