Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Ontspannen. Heb een rustig moment. 

Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Ik weet het wel, maar hij heeft z'n hele leven al 'gedoe' met z'n longen...Ging net een tijdje goed, en nou krijgt ie weer longontsteking, en das meestal 't begin van een heel verhaal, gezien z'n 'verleden', daarom baal ik er wat meer van dan 'normaal is' snap je ;-)vlinder schreef:Geen een long kan een longontsteking gebruiken. Dat is de reden dat je ziek wordt. Je lichaam vecht ertegen.....*girly* schreef:Op zich wel goed, baal er alleen van dat m'n vriend longontsteking heeft...Kan hij met zijn longen nou net niet gebruiken
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gerustgesteld (door onze huisarts)
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
¿
?

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wat heb dit nou weer te betekene.......Luther schreef:¿?
Beetje in de war?
Zit je in het verkeerde topic?
Nou ik ga even beeldend mijn stemming weer....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Je draagt je nickname met ere......Luther schreef:Nou ik ga even beeldend mijn stemming weer....

Huh?? Die snap ik weer niet.jvdg schreef:Je draagt je nickname met ere......Luther schreef:Nou ik gaf even beeldend mijn stemming weer....

Ichtus schreef:

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
IdemRens schreef:
Luther schreef:¿ ?
Ik vond deze posting nogal Luther-achtig.Luther schreef:Huh?? Die snap ik weer niet.jvdg schreef:Je draagt je nickname met ere......Luther schreef:Nou ik gaf even beeldend mijn stemming weer....