Van mij mogen ze, hoor, maar of het nu heel wijs is, weet ik niet. In tijden van crisis zou het leuk zijn als ze op z'n minst deden alsof ze wat solidariteitsgevoelens hadden. Het ene vastgoedprojectje na het andere aanschaffen, komt een beetje decadent over. Volgens mij was dit in twee jaar het derde object wat ze aanschaften.Gijs83 schreef:Nu gaan ze dit doen:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... ntinie.htm
Wat vinden jullie daarvan?
Rel rond koningshuis
Re: Rel rond koningshuis
Overdaad schaadt. Ik ben niet snel kritisch over het koningshuis, maar ik vind zoveel eigen locaties geen teken van solidariteit. Waarom zoveel eigen villa's? En dan nog van die bedragen. Zijn genoeg mensen die blij zouden zijn met een eigen stekkie met een bedrag dan 10x zo klein is. Ik heb daar toch wel moeite mee.Gijs83 schreef:Wat vinden jullie daarvan?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Die mensen hebben over het algemeen geen last van pers en fotografen, hoeven geen persoonlijke beveiligers en ander personeel mee te nemen. Wees realistisch, zij kunnen niet een sta caravan kopen op DE camping, want dan kunnen ze nog niet op vakantie.vlinder schreef:Overdaad schaadt. Ik ben niet snel kritisch over het koningshuis, maar ik vind zoveel eigen locaties geen teken van solidariteit. Waarom zoveel eigen villa's? En dan nog van die bedragen. Zijn genoeg mensen die blij zouden zijn met een eigen stekkie met een bedrag dan 10x zo klein is. Ik heb daar toch wel moeite mee.Gijs83 schreef:Wat vinden jullie daarvan?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Maar dan is één vakantievilla in één land toch wel voldoende? Waarom in Afrika (al gaan ze die nu verkopen én in argentinië én in een skiland?JolandaOudshoorn schreef:Die mensen hebben over het algemeen geen last van pers en fotografen, hoeven geen persoonlijke beveiligers en ander personeel mee te nemen. Wees realistisch, zij kunnen niet een sta caravan kopen op DE camping, want dan kunnen ze nog niet op vakantie.vlinder schreef:Overdaad schaadt. Ik ben niet snel kritisch over het koningshuis, maar ik vind zoveel eigen locaties geen teken van solidariteit. Waarom zoveel eigen villa's? En dan nog van die bedragen. Zijn genoeg mensen die blij zouden zijn met een eigen stekkie met een bedrag dan 10x zo klein is. Ik heb daar toch wel moeite mee.Gijs83 schreef:Wat vinden jullie daarvan?
voor zover ik weet hebben ze geen eigendom in skilanden. Ze logeren altijd in een appartement bij een hotel. Afrika gaat in de verkoop, dus ze hebben nu alleen twee objecten in Argentinie. Argentinie is wat pers betreft overigens niet erg leuk, dus waarom ze daar nog een tweede nederzetting willen, snap ik niet.vlinder schreef:Maar dan is één vakantievilla in één land toch wel voldoende? Waarom in Afrika (al gaan ze die nu verkopen én in argentinië én in een skiland?JolandaOudshoorn schreef:Die mensen hebben over het algemeen geen last van pers en fotografen, hoeven geen persoonlijke beveiligers en ander personeel mee te nemen. Wees realistisch, zij kunnen niet een sta caravan kopen op DE camping, want dan kunnen ze nog niet op vakantie.vlinder schreef:Overdaad schaadt. Ik ben niet snel kritisch over het koningshuis, maar ik vind zoveel eigen locaties geen teken van solidariteit. Waarom zoveel eigen villa's? En dan nog van die bedragen. Zijn genoeg mensen die blij zouden zijn met een eigen stekkie met een bedrag dan 10x zo klein is. Ik heb daar toch wel moeite mee.Gijs83 schreef:Wat vinden jullie daarvan?
En Constantijn, Friso en Willem-Alexander hebben gezamenlijk de villa in Italie.
Er zijn mensen die het met minder moeten doen....Zita schreef:voor zover ik weet hebben ze geen eigendom in skilanden. Ze logeren altijd in een appartement bij een hotel. Afrika gaat in de verkoop, dus ze hebben nu alleen twee objecten in Argentinie. Argentinie is wat pers betreft overigens niet erg leuk, dus waarom ze daar nog een tweede nederzetting willen, snap ik niet.vlinder schreef:Maar dan is één vakantievilla in één land toch wel voldoende? Waarom in Afrika (al gaan ze die nu verkopen én in argentinië én in een skiland?JolandaOudshoorn schreef:Die mensen hebben over het algemeen geen last van pers en fotografen, hoeven geen persoonlijke beveiligers en ander personeel mee te nemen. Wees realistisch, zij kunnen niet een sta caravan kopen op DE camping, want dan kunnen ze nog niet op vakantie.vlinder schreef: Overdaad schaadt. Ik ben niet snel kritisch over het koningshuis, maar ik vind zoveel eigen locaties geen teken van solidariteit. Waarom zoveel eigen villa's? En dan nog van die bedragen. Zijn genoeg mensen die blij zouden zijn met een eigen stekkie met een bedrag dan 10x zo klein is. Ik heb daar toch wel moeite mee.
En Constantijn, Friso en Willem-Alexander hebben gezamenlijk de villa in Italie.
Staat de hele camping hun te 'bekoekeloeren'. Krijgen de kinderen ruzie om wie er met Amalia mag spelen...Denk niet dat de campingbaas daar zo blij mee is...JolandaOudshoorn schreef:Die mensen hebben over het algemeen geen last van pers en fotografen, hoeven geen persoonlijke beveiligers en ander personeel mee te nemen. Wees realistisch, zij kunnen niet een sta caravan kopen op DE camping, want dan kunnen ze nog niet op vakantie.vlinder schreef:Overdaad schaadt. Ik ben niet snel kritisch over het koningshuis, maar ik vind zoveel eigen locaties geen teken van solidariteit. Waarom zoveel eigen villa's? En dan nog van die bedragen. Zijn genoeg mensen die blij zouden zijn met een eigen stekkie met een bedrag dan 10x zo klein is. Ik heb daar toch wel moeite mee.Gijs83 schreef:Wat vinden jullie daarvan?
vlinder schreef:Er zijn mensen die het met minder moeten doen....Zita schreef:voor zover ik weet hebben ze geen eigendom in skilanden. Ze logeren altijd in een appartement bij een hotel. Afrika gaat in de verkoop, dus ze hebben nu alleen twee objecten in Argentinie. Argentinie is wat pers betreft overigens niet erg leuk, dus waarom ze daar nog een tweede nederzetting willen, snap ik niet.vlinder schreef:Maar dan is één vakantievilla in één land toch wel voldoende? Waarom in Afrika (al gaan ze die nu verkopen én in argentinië én in een skiland?JolandaOudshoorn schreef: Die mensen hebben over het algemeen geen last van pers en fotografen, hoeven geen persoonlijke beveiligers en ander personeel mee te nemen. Wees realistisch, zij kunnen niet een sta caravan kopen op DE camping, want dan kunnen ze nog niet op vakantie.
'k Dacht dat dát bijbels is: Rijk en arm....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Bert Mulder
- Contacteer:
En we zijn jaloers...vlinder schreef:
Er zijn mensen die het met minder moeten doen....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
Tja, niets menselijks is ons vreemdBert Mulder schreef:En we zijn jaloers...vlinder schreef:

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wat vervelend voor jou en de anderen die je onder we schaart. Valt wel iets tegen te doen....Tevreden zijn met wat je hebt.Bert Mulder schreef:En we zijn jaloers...vlinder schreef:
Gelukkig ben ik tevreden met mijn eigen stekkie. Klein, knus en gezellig.