Help ons bij ons onderzoek!
-
Help ons bij ons onderzoek!
Je helpt ons heel erg door deze enquête in te vullen, het duurt 5 min.
Hallo,
wij doen onderzoek naar het beeld wat christelijke jongeren hebben van seksualiteit. Je zou ons erg helpen als jullie de enquête voor ons zouden invullen.
Deze enquête maakt deel uit van onze opleiding die wij volgen aan de Christelijke Pabo in Ede.
Het geheel van het invullen van de enquête duurt hooguit 5 minuten. Voor jou misschien een kleine moeite en voor ons betekent dit erg veel!
Klik op deze link, dan kun je de enquête invullen:
www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=26768
Wij willen jullie graag hartelijk bedanken voor jullie bijdrage aan ons onderzoek!
Jan-Willem
Marieke
Salome
Hallo,
wij doen onderzoek naar het beeld wat christelijke jongeren hebben van seksualiteit. Je zou ons erg helpen als jullie de enquête voor ons zouden invullen.
Deze enquête maakt deel uit van onze opleiding die wij volgen aan de Christelijke Pabo in Ede.
Het geheel van het invullen van de enquête duurt hooguit 5 minuten. Voor jou misschien een kleine moeite en voor ons betekent dit erg veel!
Klik op deze link, dan kun je de enquête invullen:
www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=26768
Wij willen jullie graag hartelijk bedanken voor jullie bijdrage aan ons onderzoek!
Jan-Willem
Marieke
Salome
Re: Help ons bij ons onderzoek!
veel succes ermee. De enquete is alleen bedoeld voor jongeren tot 18 jaar.
-
Halo Zita,
bedankt voor je succeswensen! Tot nu toe hebben al veel mensen de enquête ingevuld dus dat is fijn!
Het onderzoek is inderdaad gericht op jongeren tot 18 jaar.
Groeten,
Jan-Willem,
Marieke,
Salome.
bedankt voor je succeswensen! Tot nu toe hebben al veel mensen de enquête ingevuld dus dat is fijn!
Groeten,
Jan-Willem,
Marieke,
Salome.
Jongeren tot 18? Die zitten hier niet zoveul. Volgens mij.pabostudenten schreef:Halo Zita,
Groeten,
Jan-Willem,
Marieke,
Salome.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Denk dat op REFO-web meer kans van slagen is wat betreft die leeftijdsgroep
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik heb als 16 jarige een keer met zo'n onderzoek over sexualiteit meegedaan. Kwam zo'n vrouw thuis met hele vragenlijsten. Ik maar hopen dat m'n moeder niet mee las.. om rode oortjes van te krijgen. Je hoefde je echt niet af te vragen wat er bedoeld werd
Helaas, voor deze ben ik net iets te oud

Ik ben te oud. 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-
Hoi fluitje,fluitje schreef:Denk dat op REFO-web meer kans van slagen is wat betreft die leeftijdsgroep
deze oproep is ook op REFO-web geplaatst om zo meer kans te hebben op reacties.
Tot nu toe zijn er al heel veel mensen die ons geholpen hebben door de enquête in te vullen, dat is erg fijn!
Het is voor ons niet te achterhalen van welke website mensen de enquête hebben ingevuld, vanwege de privacy.
Groeten,
Jan-Willem,
Salome,
Marieke.
-
Hoi BJD,BJD schreef:Ik heb als 16 jarige een keer met zo'n onderzoek over sexualiteit meegedaan. Kwam zo'n vrouw thuis met hele vragenlijsten. Ik maar hopen dat m'n moeder niet mee las.. om rode oortjes van te krijgen. Je hoefde je echt niet af te vragen wat er bedoeld werd![]()
ons onderzoek is inderdaad gericht op jongeren tot 18 jaar. Bedankt dat je ons toch wilde helpen bij het onderzoek.
Wij zijn ons ervan bewust dat een enquête over dit onderwerp invullen best ongemakkelijk kan zijn, vandaar dat wij dit via internet uitvoeren en verder geen privégegevens krijgen, zo blijft het anoniem en hopen wij op veel ingevulde enquêtes.
Groeten,
Jan-Willem,
Salome,
Marieke.
-
Hoi vlinder,vlinder schreef:Ik ben te oud.
het onderzoek is inderdaad gericht op jongeren tot 18 jaar... bedankt dat je ons wel wilde helpen!
Groeten,
Jan-Willem,
Salome,
Marieke.
- jakobmarin
Dat is niet helemaal waar, zie vraagZita schreef:veel succes ermee. De enquete is alleen bedoeld voor jongeren tot 18 jaar.
*24 Hoe oud was je toen je voor het eerst seks had?
- 18 jaar of ouder
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
dat is vast voor als je binnen een week 18 wordt en je nog geen seks hebt gehadjakobmarin schreef:Dat is niet helemaal waar, zie vraagZita schreef:veel succes ermee. De enquete is alleen bedoeld voor jongeren tot 18 jaar.
*24 Hoe oud was je toen je voor het eerst seks had?
- 18 jaar of ouder

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.